Антоніо Фелікс Да Коста фінішував шостим у восьмому раунді чемпіонату світу з перегонів ABB FIA в мексиканському місті Пуебла, набравши цінні очки для своєї команди DS TECHEETAH та для себе.
Траса, де відбувалися перегони, розташована в центрі Мексики, має довжину 2 982 м й знаходиться на висоті 2 100 метрів, виявилася досить складною для автомобілів та водіїв. На жаль, Жан-Ерік Вернь став “жертвою” численних гоночних інцидентів. Француз вибув з гонки на 12-му колі після того, як його притиснув до стіни суперник на виході із зони режиму атаки, коли він знаходився на 4-й позиції.
Автомобіль DS E-TENSE FE21 довів свою конкурентоспроможність на мексиканській трасі, коли Да Коста та Вернь взяли P2 та P3 на другому вільному тренуванні, проведеному на трасі. Вернь зайняв 4 місце, пробившись до Суперполюсу, тоді як Да Коста стартував з 11 місця, а на фініші піднявся на дев’яте.
На початку гонки французу довелося бути надзвичайно пильним, щоб уникнути автомобілів перед собою, і він утримував свою четверту позицію на перших колах, тоді як Да Коста піднявся на дев’яте місце. На жаль, Вернь був збитий суперником і відправлений у стіну на 12 колі, й завершив гонку через пошкодження автомобіля.
Да Коста продовжував завойовувати позиції і опинився в групі, яка бореться за позиції на останніх колах. Врешті-решт, він перетнув фінішну лінію на шостій позиції.
Мексиканські вболівальники насолоджуватимуться другою гонкою в Пуеблі – 9-й тур сезону 2021 стартує о 23:00 за центральноєвропейським часом.
Антоніо Фелікс да Коста, P6:
“Це хороший результат на шляху до чемпіонату. Кваліфікація в групу 1 ніколи не буває легкою, і ми прийшли додому з Р6. Я відчував, що сьогодні маємо хороший потенціал, ми могли б зробити краще, і я сам зробив кілька помилок, але завтра у нас буде ще один шанс, і ми почуваємось впевнено”.
Жан-Ерік Вернь, DNF:
“На жаль, це не той результат, на який ми сподівалися, і день закінчився аварією, коли хтось вдарив мене на виході із зони атаки і притиснув до стіни. Підвіску зламали, і це був кінець моєї гонки. У нас є ще одна можливість завтра, і, сподіваємось, це буде кращий день”.
Марк Престон, керівник команди DS TECHEETAH:
“Пуебла виявився цікавим треком для Формули Е, хоча і дещо розчаровує. Ми зберегли свою позицію в чемпіонаті команд, і Антоніо перемістився з 4-го на 2-е місце у турнірній таблиці. Як завжди з Формулою Е, вона щільно стоїть у верхній частині таблиці. У нас є швидка машина, і зараз ми зосередимось на завтрашніх перегонах”.
Томас Шевахер, директор автоспортивного підрозділу DS Performance:
“Змагання Формули Е завжди тягнуть за собою сюрпризи, і ця перша гонка в Пуеблі не стала винятком. Після гарної кваліфікації наші гонщики були якось здивовані конфігурацією зони режиму атаки, яка коштувала команді чималих балів. Тим не менше, нам вдалося набрати очки Антоніо, який зараз другий у турнірній таблиці, лише за 2 очки від вершини, і ми зберігаємо свою третю позицію в рейтингу команд. Наш DS E-TENSE FE21 знову довів свій рівень продуктивності на цій новій трасі, і у нас завтра ще одна гонка, щоб реалізувати високий потенціал автомобіля”.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK розповідав, що саме робить Formula E такою непередбачуваною.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: