in

На боці корпорацій: Верховна Рада не підтримала дрібних виробників електротранспорту

На боці корпорацій: Верховна Рада не підтримала дрібних виробників електротранспорту

В Україні на розгляді парламенту був закон, який створить сприятливі умови для виробників транспортних засобів на електротязі.

Так, комітет Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики одноголосно підтримав цілий пакет електромобільних законопроектів.

Йдеться про законопроекти №3476 та №3477, які направлені на стимулювання продажу легкових і вантажних електромобілів.

На боці корпорацій: Верховна Рада не підтримала дрібних виробників електротранспорту

Вони передбачають звільнення від мита та ПДВ комплектуючих, необхідних для виробництва електротранспорту і звільнення від податків на прибуток підприємства, що будуть займатися виробництвом електричних моделей та комплектуючих до них.

Варто зазначити, що комітет рекомендував парламенту ухвалити ці два законопроекти в запропонованій редакції.

Тільки от у цьому всьому є один величезний мінус – законопроекти передбачають пільги тільки для корпорацій, а от малий та середній бізнес розраховувати на них не зможе. 

Як розповів Вадим Ігнатов, заступник голови правління Української Асоціації Учасників Ринку Електромобілів EV-UA, під час розгляду комітетом законопроектів №3476 та №3477 під Верховною Радою пройшла акція eMobility made in Ukraine: бути чи не бути?

Люди вимагали внести українських виробників електромото та електровело транспорту  до переліку пільг, щодо ввезення запчастин та реалізації готової продукції під кодами 8711.

“Дуже прикро, що деякі депутати не розуміють широти терміну “електричний транспорт” та не знають про українських виробників персонального електротранспорту, яких вже добре знають у Світі, на продукції котрих, навіть встановлюють світові рекорди! Компанії яки вже виробляють та хочуть ще більше виробляти персональний електротранспорт, як ніколи потребують державної підтримки. У час, коли цей вид транспорту тільки набирає обертів. Напевно, вони також не чули про плани сталого розвитку українських міст?! Та покращення екологічної ситуації в наших містах?! А електротранспорт, саме категорії 8711, займає у цих планах одну з ключових ролей, не меншу, ніж великі тролейбуси або трамваї.

Але, як і завжди, маємо що маємо – на засіданні комітету НЕ підтримали пільги для виробників персонального електротранспорту”, – повідомив Ігнатов.

Нагадаємо, в Україні можуть запустити виробництво акумуляторів для електромобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Україна має можливість допомогти Європі у сфері виробництва акумуляторів для електромобілів.

За матеріалами: Укравтопром, Facebook

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
На боці корпорацій: Верховна Рада не підтримала дрібних виробників електротранспорту
Цінні очки для DS TECHEETAH: Да Коста посів 6 місце на Formula E у Пуеблі

Цінні очки для DS TECHEETAH: Да Коста посів 6 місце на Formula E у Пуеблі

Шлях до лідерства за $35 мільярдів: General Motors збільшив інвестиції у електромобілі на третину

Шлях до лідерства за $35 мільярдів: General Motors збільшив інвестиції у електромобілі на третину