Daimler AG, один з найбільших німецьких автовиробників, займається розробкою вантажівок на електричній тязі. Як з’ясував Avtopro.ua, онлайн-майданчик для продажу й покупки запчастин, модель eActros поки не готова до масового випуску. Представники Mercedes-Benz розповіли про особливості вантажівки та про те, як проходять випробування.
Що відомо про eActros
EActros повинен був стати першою повністю електричною вантажівкою Mercedes-Benz. Випробування автомобіля на переробленій базі Actros почалися ще у 2016 році, проте активна їх фаза припала на 2018-2020 роки. У минулому році електрична вантажівка випробовувалася в німецьких містах Раштатт й Отігхайм, де транспортний засіб проходив до 168 км протягом 12 годин. Окремі випробування проводилися у Швейцарії. Про вантажівку відомо наступне:
- Маса: 25 тонн;
- Корисне навантаження: 12 тонн;
- Ємність літій-іонних акумуляторів: 240 кВт*год;
- Запас ходу: 200 км;
- Час зарядки при потужності 150 кВт: 120 хвилин.
EActros є важливою частиною проекту електрифікації вантажного транспорту Німеччини. Згідно з планами інженерів Mercedes-Benz, вантажівка повинна здійснювати нетривалі поїздки, а також заряджатися під час завантаження і розвантаження. В майбутньому електричні вантажівки будуть заряджатися від пантографів під час їзди по спеціально відведеним ділянкам. EActros буде випускатися серійно, а фінальні випробування 2019-2020 років повинні показати, чи готова модель до масового випуску.
Другий етап випробувань
Другий етап випробувань Mercedes-Benz eActros триває вже близько року. Сьогодні вантажівку випробовують на заводі Remondis в німецькому місті Кельн, де вона перевозить контейнери для відходів. Спеціально для eActros був створений вільний від звичайних вантажівок маршрут. Зарядка акумуляторів відбувається на одному зі складів Remondis. У випробуваннях також бере участь логістична компанія Rhenus.
Як вважають в Merceds-Benz, готовність моделі eActros до запуску ще потрібно перевіряти. Під час першого етапу випробувань з’ясувалося, що дальність ходу у 200 км можна досягти при будь-яких навантаженнях і на будь-яких маршрутах. Модель не поступається вантажівкам з ДВС в маневруванні, комфортності та безпеці. Спеціальні системи охолодження акумуляторних блоків і вантажного відсіку продемонстрували високу продуктивність навіть в умовах екстремальної спеки та холоду. Пілоти відзначили, що акумулятори електровантажівки можуть підзаряджатися завдяки рекуперативному гальмуванню.
В цьому році модель eActros отримала тільки одне помітне вдосконалення: більш легкий кузов від Schmitz Cargobull. Результати випробувань eActros виявилися позитивними, тому Mercedes-Benz планує налагодити серійне виробництво електричної вантажівки у 2021 році. Побудована на базі eActros модель eEconic буде випущена у 2022 році.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: