in , ,

Офіційний автомобільний сервіс – за що платимо?

Автомобіль – це складний механізм, який постійно піддається значним навантаженням. Тому важливо підтримувати його в належному стані та забезпечувати ремонт. Куди звернутися: до офіційного СТО чи «гаражних» майстрів?

Критерії вибору

Часто власники автомобілів обирають автосервіс, спираючись лише на вартість обслуговування. Така позиція може не лише призвести до додаткових витрат, але й поставити під загрозу вашу безпеку. Адже дешеві послуги часто виявляються неякісними, фахівці – безвідповідальними, а використані запчастини – ненадійними. 

Щоб гарантовано отримати очікуваний результат, варто перш за все вирішити, яким саме критеріям має відповідати СТО. Офіційні автомобільні сервіси, на відміну від невеликих приватних підприємств, пропонують клієнтам:

  • зручні умови;
  • сертифіковане сучасне обладнання;
  • професіоналізм робітників;
  • якісні та надійні оригінальні комплектуючі;
  • гарантію на виконані роботи;
  • програму лояльності;
  • великий перелік послуг, комплексне обслуговування;
  • клієнтоорієнтованість.

Але чому кожен з цих факторів є настільки важливим? Спробуємо розібратися.

Зручність і комфорт

Офіційні СТО – це доволі крупні підприємства зі стабільною репутацією. Вони мають свої інтернет-сторінки, де ви можете легко отримати будь-яку детальну інформацію: адреси відділень і представництв, часи роботи, партнери, строки, умови та обладнання і т.ін. На сайті є фото і відеоматеріали про роботу сервісу, відгуки клієнтів, а також контактні дані служби підтримки: звернувшись за ними, ви отримаєте відповіді на усі важливі питання.

Ще однією перевагою є те, що в офіційному сервісному центру автовласнику відразу повідомлять приблизну вартість послуг. Перед початком будь-яких робіт буде проведена первинна діагностика та складений кошторис, в якому будуть вказані найменування і ціни потрібних процедур та запчастин. При необхідності ви зможете обговорити і скоригувати цей перелік відповідно до власних бажань і можливостей.

І нарешті, технічне оснащення, наявне в сервісних автоцентрах, дозволяє швидко і точно визначити проблеми конкретної машини. На неавторизованому СТО на ту ж саму діагностику може піти вдвічі більше часу. 

Обладнання і програмне забезпечення

Кожен автомобіль – це унікальне створіння виробника, яке має свої сильні сторони та вразливі місця. Автоконцерни використовують різні матеріали та комплектуючі, роблять «ставку» на різні характеристики машини. Тому неможливо здійснювати технічне обслуговування усіх автівок за допомогою однакового обладнання і тих самих запчастин.

Кожна марка авто потребує свого так званого «спеціального» інструменту. Більш того, компоненти цього інструменту постійно оновлюються, як оновлюється й модельний ряд автомобіля. І для кожної нової моделі використовується окрема власна комп’ютерна програма.

Важливо! Сучасне авто – це більш ніж на 85 % комп’ютер. Саме програмована електроніка забезпечує роботу найважливіших систем машини, а також їх взаємозв’язок. Тому якісний ремонт та сумлінне обслуговування не можуть обійтися без знання відповідних програм.

Щоб встановити у сервісі необхідне спецобладнання і програмне забезпечення, компанія повинна відповідати всім складним критеріям виробника-постачальника. Маленькі приватні СТО та гаражні майстерні не здатні забезпечити виконання таких вимог, а значить, не можуть придбати професійні інструменти. Тому якщо ви не бажаєте довірити тонкий ремонт власного автомобілю звичайному лому – краще зверніться до офіційного сервісного центру.

Професіональні фахівці

Щоб отримати офіційний статус, автосервіс повинен виконати багато умов. Одна з них – це постійна підготовка і навчання персоналу. При чому не тільки майстрів, які безпосередньо ремонтують авто, але й менеджерів та консультантів. 

Фахівці офіційних СТО регулярно проходять курси підвищення кваліфікації та здають іспити. Вони мають постійну інформаційну підтримку, тому не тільки вчасно отримують повідомлення про нові моделі, але й навчаються з ними працювати (наприклад, щоб зробити правильну діагностику, потрібно знати точні параметри двигуна або кузова). У противному випадку, постачальники обладнання і програм відмовляють підприємству, і сервіс втрачає офіційну ліцензію.

Використання оригінальних комплектуючих

Для гаражного СТО є важливим фактором максимально низька вартість. Але кожен автолюбитель повинен розуміти: занадто дешеві запчастини не можуть бути якісними. 

В офіційному СТО вам запропонують встановити комплектуючі, які надає сам виробник автомобілю, або їх сертифіковані аналоги. Це забезпечить надійну роботу важливих систем протягом тривалого часу, навіть за складних умов експлуатації. 

І навпаки, запчастини «кустарного» виробництва можуть відмовити у той самий момент, коли на них буде найбільше навантаження – тобто тоді, коли саме від них буде залежати безпека пасажирів авто. 

Клієнтоорієнтованість

Важливою перевагою офіційних автомобільних сервісів є зручні для клієнта комплексні послуги. Якщо гаражні СТО переважно обмежуються якоюсь сферою (тільки фарбування, або тільки невеликий ремонт, або тільки зварка), то в офіційному підприємстві машині зроблять повну діагностику, профілактику та ремонт.

При цьому у більшості випадків вам запропонують програму лояльності з гнучкою системою знижок та кешбеків. І обов’язково буде надана гарантія на виконані роботи (зазвичай гарантійний строк становить від місяця до двох років).

Візьмемо як приклад програму лояльності від УкрАВТО. Стати учасником програми лояльності «Drive2U» і отримувати висококласний сервіс за розумною ціною дуже просто – потрібно придбати автомобіль в мережі УкрАВТО або просто скористатися будь-якою з численних сервісних послуг компанії.
Консультант по роботі з клієнтами заповнює анкету учасника і клієнт стає «своїм» – учасником програми, якому завжди гарантовані:

  • Професіоналізм фахівців компанії;
  • Приємні знижки на вартість робіт;
  • Запасні частини за розумною ціною і з гарантією якості;
  • Додаткові переваги послуги “Особистий кабінет” від УкрАВТО.

Крім того, персонал офіційного автосервісу завжди поводиться уважно, ввічливо і з повагою. А комфортні зони очікування зі смачною кавою, телевізором та свіжою пресою допоможуть без проблем дочекатися, доки ваш автомобіль оглянуть фахівці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобіль Ora Ballet Cat представлено офіційно: він дуже сильно нагадує VW Beetle

Безпілотник невинний: шатл Toyota e-Palette повернувся в Олімпійське селище в Токіо після інциденту