in

Одразу п’ять японських компаній уніфікують протоколи обміну даними між автівками

Toyota, Mazda, Subaru, Suzuki та Daihatsu об’єдналися навколо створення систем для підключених автомобілів.

П’ятірка японських автовиробників – Mazda, Subaru, Suzuki, Toyota та Daihatsu об’єдналися для розробки і стандартизації технічних вимог до комунікаційних автомобільних систем наступного покоління.

Як говориться у спільному прес-релізі компаній, метою їхньої співпраці стане створення комплексів для підключених автомобілів, об’єднаних абревіатурою CASE (connected, autonomous/automated, shared and electric, в перекладі – підключені, автономні, спільно використовані та електричні). Завдяки системам CASE автомобілі зможуть обмінюватися інформацією між собою та дорожньою інфраструктурою.

Спільно створені комплекси базуватимуться на загальній IT-архітектурі, а використання вже наявних у кожного з учасників власних напрацювань та досвіду дозволить прискорити розробки та скоротити матеріальні витрати. Крім того, завдяки уніфікації автомобілі цих виробників зможуть обмінюватися інформацією один з одним за єдиними протоколами.

Зекономлені кошти партнери зможуть направити на розвиток програм та послуг у створеній спільно інфраструктурі. Як повідомляється, взяти участь у проекті можуть й інші автовиробники. «Японська п’ятірка» відкрита для співпраці.

Як раніше повідомляв Autogeek, журналісти показали, як можна обдурити автопілот Tesla.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

«Мобільність задля зближення людей»: група Renault сформулювала свою головну мету

Замість міді: японці створили новий сплав, який збільшить дальність пробігу електромобілів