in

«Мобільність задля зближення людей»: група Renault сформулювала свою головну мету

«Мобільність задля зближення людей»: група Renault сформулювала свою головну мету

Група Renault провела щорічні загальні збори акціонерів, на яких були підведені підсумки першого кварталу 2021 року та озвучена подальша мета компанії.

Формуванню нової мети передувала робота спеціальних груп, які проаналізували сотні інтерв’ю з персоналом підприємств компанії в різних країнах.

Також враховувалися інтереси партнерів та дані паралельного дослідження культури компанії.

Результатом колективних зусиль 170 тисяч співробітників Renault Group й стала «суть місії», повне формулювання якої звучить так: «Наш новаторський дух просуває мобільність, щоб зблизити людей». Відповідати за її досягнення буде спеціальний комітет, який сформують до кінця 2021 року.

Зі слів голови ради директорів Renault Жана-Домініка Сенара, ця мета – ключовий фактор конкурентоспроможності Групи.

«У Renault технології та інновації завжди стоять на службі у людей, а не навпаки. Тому що кінцева мета – зблизити нас. Це свобода, яка уможливлює мобільність сьогодні і, тим більше, завтра», – підкреслив Сенар.

За підсумками першого кварталу 2021 року Renault Group продала 665 038 автомобілів (+1,1%). Серед них – 42 951 одиниць електромобілів та гібридів E-Tech. Бренд Renault зумів реалізувати 433 662 автомобіля (+1,3%), Dacia – 121 231 од. (+10,2%), Lada – 90 472 од. (+5,4%), Alpine – 423 од. (+15,3%). Запаси на складах Групи скоротилися на 26%, до 487 000 одиниць.

Виручка від продажів автомобілів склала 10,015 млрд євро (-1,1%). Ще 5 млн євро (на 1 млн євро менше запланованого) принесли мобільні сервіси.

Завдання на другий квартал 2021 року не озвучені, але як підкреслили у керівництві, Renault Group з оптимізмом дивиться у майбутнє.

Як раніше повідомляв Autogeek, максималку на нових автівках Renault та Dacia обмежать 180 км/год.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
«Мобільність задля зближення людей»: група Renault сформулювала свою головну мету
Показав, на що здатен: електричний гіперкар Rimac C_Two позмагався із Porsche Taycan на злітній смузі

Показав, на що здатен: електричний гіперкар Rimac C_Two позмагався із Porsche Taycan на злітній смузі

Одразу п'ять японських компаній уніфікують протоколи обміну даними між автівками

Одразу п’ять японських компаній уніфікують протоколи обміну даними між автівками