in ,

Показав, на що здатен: електричний гіперкар Rimac C_Two позмагався із Porsche Taycan на злітній смузі

Показав, на що здатен: електричний гіперкар Rimac C_Two позмагався із Porsche Taycan на злітній смузі

Суперником хорватського електрогіперкара був електричний Porsche Taycan.

Хорватська компанія Rimac Automobili опублковал YouTube ролик з випробувань передсерійного зразка гіперкару C_Two, який дебютував на Женевському автосалоні 2018 року.

Електромобіль вже пройшов омологацію й на даний момент фахівці марки зайняті остаточним доведенням його технічних характеристик. Одна з них – час подолання відстані у чверть милі (402 метри). Саме цьому етапу присвячено новий ролик.

Заїзд проходив на злітній смузі одного з покинутих хорватських аеродромів. Суперником C_Two виступив електромобіль Porsche Taycan, хоча хорвати заочно порівнюють своє творіння з Bugatti Chiron.

Як видно на відео, у німецького електромобіля не було ніяких шансів опинитися на фініші раніше хорватського гіперкара, хоча в перші секунди заїзду він вирвався вперед. Але це списали за пізній старт хорватського спорткара.

Дистанцію у 402 метра C_Two подолав за 8,95 секунди, швидше будь-якого іншого автомобіля з допуском до доріг загального користування. І зробив він це на неідеальній трасі, зі звичайними шосейними шинами та з обмеженнями по величині крутного моменту і максимальної швидкості, приблизно на 85-95% від фінального рівня.

За словами випробувачів, на максимум своїх можливостей C_Two вийде через кілька тижнів. Поки такі показники, як час прискорення від 0 до 100 км/год не відповідають заявленим характеристикам – 2,33 секунди проти «паспортних» 1,85 секунди. При цьому пікова потужність силової установки досягала 1900 к.с.

Показав, на що здатен: електричний гіперкар Rimac C_Two позмагався із Porsche Taycan на злітній смузі

Як заявлялося раніше, сукупна віддача чотирьох електромоторів (по одному на кожному колесі) Rimac C_Two складе 1914 к.с. і 2300 Нм крутного моменту. Також автомобіль укомплектований спеціальною одноступінчастою передачею та акумуляторним блоком ємністю 120 кВт·год. Час заряду батареї до 80% ємності через систему швидкої зарядки 250 кВт – 30 хвилин. Максимальна швидкість – 415 км/год. Запас ходу – 550 км по циклу WLTP.

Всього випустять 150 одиниць Rimac C_Two. Вартість кожного гіперкара – 2,1 млн доларів США. Перші поставки почнуться у 2021 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, продюсер Патрік Патрікіос розробив звучання майбутнього електричного гіперкара Lotus Evija.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Показав, на що здатен: електричний гіперкар Rimac C_Two позмагався із Porsche Taycan на злітній смузі
Завод Tesla в Шанхаї пероблятиме та відновлюватиме батареї до електромобілів

Завод Tesla в Шанхаї пероблятиме та відновлюватиме батареї до електромобілів

«Мобільність задля зближення людей»: група Renault сформулювала свою головну мету

«Мобільність задля зближення людей»: група Renault сформулювала свою головну мету