in

410 к. с. без бензину та дизеля: австрійці розробили гоночний водневий турбодвигун

Більшість автовиробників інвестують в електромобілі, але є бренди, які віддані водню. Серед них австрійська інжинірингова компанія AVL, яка нещодавно представила прототип гоночного водневого двигуна внутрішнього згоряння потужністю 410 к.с. Проєкт реалізований за участі угорської HUMDA Lab, що спеціалізується на автоспорті.

Мотор AVL відрізняється від усіх попередніх агрегатів на водневому паливі. У ньому застосовано впорскування води в колектор, що забезпечило стехіометричне згоряння палива. Більше немає жодної збідненої суміші.

У парі з турбонаддувом це дозволило забезпечити потужність, яку можна порівняти з бензиновими аналогами. На випробувальному стенді прототип 2,0-літрового двигуна розвинув 410 к.с. при 6500 об/хв. Максимальний крутний момент у 368 Нм доступний в діапазоні від 3000 до 4000 об/хв.

Попереду випробування двигуна на реальній трасі. Його встановлять на гоночний автомобіль. Також AVL привезе на Japan Mobility Show, яке відкриється 26 жовтня в Токіо, два водневі багі. Одне з них належить Yamaha, друге – результат спільної творчості Toyota, Honda, Suzuki та Kawasaki.

Як раніше повідомляв Autogeek, виробник електричних вантажівок Volta оголосив про банкрутство.

За матеріалами: Motor1

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Світове виробництво електромобілів під загрозою: Китай обмежив експорт графіту

Майже 5 м завдовжки і понад 700 км на одному заряді: Lancia розкрила перші деталі про майбутній електричний флагман