Компанія Nikola, виробник електричних вантажівок на паливних елементах і акумуляторах, урочисто відкрив першу зі своїх водневих автозаправних станцій HYLA. Мета полягає в тому, щоб побудувати водневу заправну мережу, яку можна було б швидко розгорнути та нарощувати з часом, оскільки вантажівки на паливних елементах стають все більш поширеними.
Зараз у Каліфорнії йде великий поштовх до вантажівок з нульовим рівнем викидів у відповідь на нові правила. Цей поштовх особливо зосереджений на маршрутах вантажних перевезень між портами Лос-Анджелеса та Лонг-Біч і розподільними центрами.
Nikola створила свою концепцію HYLA, яка дозволяє розгортати тимчасові заправні станції в цільових районах за більш спрощеними схемами отримання дозволів і будівництва, з потенційною можливістю перебудувати ці станції у більшу постійну споруду пізніше.
Станом на зараз воднева автозаправна станція – це просто асфальтована ділянка з будівлею для цілодобової підтримки. Станція складається з двох великих резервуарів рідкого водню на причепах, кожен з яких містить понад 800 кілограмів водню, що зберігається в рідкому вигляді. Цього достатньо приблизно для 20-25 заправок.
Заправка займає близько 20 хвилин. Обладнання на борту причепа-цистерни також включає двигуни та насоси для перетворення рідкого водню в стиснений газоподібний водень.
У Nikola кажуть, що хочуть створити 9 станцій у Каліфорнії до кінця 2 кварталу та 14 цього року – що здається амбітним. Сьогодні відбулося урочисте відкриття цієї станції, але вона працює вже близько півтора місяця.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, пиво Carlsberg планують доставляти виключно електровантажівками.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: