in

Тест-драйв Citroen C4X: вивчаємо ключові фішки незвичного седана

За останні роки ми вже встигли звикнути до кросоверів та різних варіацій на тему – купеподібні, у вигляді містких універсалів. Але експериментатори з Citroen запропонували українському споживачу дещо незвичне у “кросоверному” плані – седан, на якому вже багато хто поставив хрест. Тим цікавіше поглянути на новинку.

Новий кузов

Якщо подивитись на профіль машини, то може здатись, що європейці знову перейнялися любов’ю до седанів. Насправді, поки що ні, але в компанії Citroen розраховують залучити нових клієнтів модним “позашляховим” антуражем, адже новий Citroen C4 X – це крос-седан із чорним пластиковим обвісом. Хоча кліренс у машини майже легковий, і становить 156 мм, подібних кроссоверних седанів на нашому ринку поки немає, так що шанси на успіх все ж таки є.

Седан має таку ж колісну базу, що і вихідний хетчбек (2670 мм), а завдяки збільшеному задньому звису загальна довжина зросла з 4355 мм до 4600 мм. Об’єм багажника становить 510 літрів проти 380 літрів у “п’ятидверки”. Коефіцієнт аеродинамічного опору крос-седану складає 0,29.

Свої фішки та іграшки

Салон седана загалом такий самий, як у хетчбека, за винятком двох аспектів. По-перше, у седана збільшено кут нахилу спинки заднього дивана. Ймовірно, саме тому молодші члени родини навіть після 400-кілометрової подорожі не жалілись на незручну посадку.

До того ж Citroen C4 X першим з моделей С-класу приміряв нову медіасистему MyCitroen Drive Plus, яку раніше ставили тільки на старший крос-ліфтбек C5 X. Втім, десятидюймовий екран і його корпус не змінилися. Пізніше такі “мультимедійки” почнуть ставити на хетчбеки.

Якщо на парковці детально повивчати усі меню авто, то в ньому можна навіть знайти ігри! Для водія та пасажирів запропоновано три розваги – хрестики-нулики, 2048 і “Кат”, у якій треба вгадати загадане англійське слово. Випробування показали, що грати можна навіть у режимі Drive але на швидкості до 5 км/год.

Цікаво, що французькі дизайнери спробували додати певну родзинку в інтер’єр і вигадали додаткову підставку-столик і тримач для гаджетів для переднього пасажира. Цікаве та незвичне рішення, яке, насправді, знадобиться нечасто. Чесно, за нього доплачувати я не став би. Але якщо воно вже є, то чому б ним не користуватись у зручний час. А ось від деяких опцій я не радив би відмовлятися у Citroen C4X – підігрів керма, сидінь та вітрового скла. З українським кліматом без цього взимку не так зручно.

Під капотом все знайомо

Технічно седан ідентичний хетчбеку: в основі лежить платформа CMP із задньою напівзалежною підвіскою та безальтернативним переднім приводом. Бензинові та дизельні версії продаватимуть лише у країнах Східної Європи, Близького Сходу та Африки. На вибір є бензинова турботрійка 1.2 PureTech у варіантах потужністю 102 к.с. (з «механікою») та 131 л.с. (з восьмиступінчастим “автоматом”), а також турбодизель 1.5 BlueHDi (131 л.с.) у парі з автоматичною коробкою передач. Герой нашого тесту оснащений 131-сильним турбодизелем.

Цікаво, що в країнах Західної Європи доступний лише електричний Citroen е-C4 X. У нього електромотор із віддачею 136 л.с. та 260 Нм, тяговий акумулятор ємністю 50 кВт*год та зарядний пристрій потужністю 100 кВт. Паспортний пробіг на одній зарядці – 360 км за циклом WLTP проти 350 км у аналогічного хетчбека.

Їде м’яко та економно

Тестовий Citroen C4Х був оснащений дизельним двигуном об’ємом 1,5 л BlueHDi (130 л.с. та 300 Нм), який працював у парі з 8-АКПП Aisin. Ця пара добре знайома нам по тест-драйвах інших авто концерну і, як завжди, виявила себе чудово. Двигун з КПП працюють злагоджено, без затримок та зайвих смикань. Потужності та крутного моменту достатньо для міських прискорень та обгонів на трасах. Так, нічого феєричного очікувати не варто, це лише 1,5 л BlueHDi, але його цілком вистачає.

Приємно здивують вас показники витрати пального, які у журналістів редакції склали в середньому 6 літрів на 100 км у місті та 4,5 л на 100 км при помірному керуванні на трасі. Приємно здивувала підвіска Advanced Comfort Suspension, яка чудово “знаходить мову” з нашими дорогами та їх примхами. Підвіска м’яка, комфортна, плавна і цілком передбачувана.

На додаток до всього, Citroen C4Х непогано оснащений системами та асистентами безпеки, а саме: системою попередження про зіткнення та екстрене гальмування у міському циклі руху, системою утримання смуги руху, системою розпізнавання дорожніх знаків, системою розпізнавання втоми водія.

З чого вибір?

На українському ринку новий Citroen C4 наразі пропонується у двох комплектаціях – Feel і Shine. Базова Live тимчасово недоступна. Вже у комплектації Feel покупці відчують багатство вибору силових агрегатів: є бензиновий 1,2 на 130 к.с. в дуеті з “автоматом”, а також дизель 1.5 BlueHDi на ті ж самі 130 к. с., ще й в парі з автоматичною 8-ступеневою коробкою передач. У топовій Shine також залишаються ці два мотори. За “бензинку” в українських автосалонах бренду просять 977 000 грн, а дизельна версія стартує з позначки у 1 021 100 грн.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Citroen C4 і C4 X отримали нову гібридну силову установку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Не все втрачено: Nikola урочисто відкрила першу модульну водневу заправну станцію

З унікальною підлогою: концептуальний кросовер Genesis Neolun показали офіційно