in

Пиво Carlsberg планують доставляти виключно електровантажівками: в компанії розкрили подробиці

Данська пивоварна компанія Carlsberg, чия продукція відома у всіх країнах Європи, а особливо у Швеції, має намір використовувати для транспортування сировини для пива та готового продукту територією цієї країни парк електровантажівок. Вони замінять парк, яким Carlsberg оперує у Швеції.

Електротранспортом броварню забезпечить шведська логістична компанія Einride. Очікується, що експлуатацію перших «батарейних» вантажівок розпочнуть на початку 2024 року. Як повідомили в Carlsberg Sweden, вони курсуватимуть між пивоварним заводом у Фалькенберзі, заводом з виробництва води в Рамлосі та перевалочними терміналами у Гетеборзі, Мальмі та Хельсингборі.

У рамках стратегії Carlsberg Group компанія постійно працює над скороченням викидів СО2 у всіх сферах бізнесу. Зокрема, електричні вантажівки доставлятимуть продукцію в пакувальну компанію Ball у Мальмі, алюмінієві банки – до Фалькенбергу та Рамлесу. Також на електротягу переведуть доставку продукції з Фалькенбергу оптовим покупцям у Хальмстаді.

Співпрацювати з Einride пивоварня почала восени 2022 року. Це дозволило електрифікувати важкі складські перевезення у Халланді. Навесні цього року співпрацю розширили, додавши ще одну електровантажівку, яка щодня курсує між Фалькенбергом та Рамлесою. Наступним кроком стане використання восьми електровантажівок DAF із причепами (по 51 піддонів у кожному) для перевезень готової продукції у південній та західній частинах Швеції. Інфраструктуру для їхньої зарядки встановлять у стратегічно важливих місцях, включаючи пивоварний завод у Фалькенберзі та завод із виробництва води у Рамлесі.

Керувати парком, контролювати, планувати та оптимізувати його роботу будуть за допомогою мобільної платформи Einride Saga. Очікується, що розширене партнерство електрифікує близько 7 650 000 км перевезень за п’ять років. За цей період викиди СО2 скоротяться на 12 300 тонн порівняно з дизельними тягачами, які раніше обслуговували ці маршрути. Для порівняння, таку кількість викидів генерують 428 дизельних тягачів, проїжджаючи 200 км щодня.

Як вважають у компанії, перехід на електротягу дозволить Carlsberg Sweden скоротити викиди від транспорту до 95% порівняно з нинішнім дизельним парком. Також компанія планує скоротити використання культових зелених пляшок на користь алюмінієвих банок. Алюміній легший скла та його легше переробляти.

Також броварня зменшує кількість пластикової упаковки. Її замінять пакетами Snap Pack, у яких банки прилипають одна до одної завдяки використанню спеціального клею. Це дозволить скоротити кількість використовуваного компанією пластику на 76%. Ще один напрямок – пляшки з переробленого пластику.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Nikola заявили про старт виробництва водневої версії електровантажівки.

За матеріалами: CleanTechnica

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий Renault Scenic перетворять на електричний кросовер

Програми лояльності як перевага офіційного сервісу