in

У Nikola заявили про старт виробництва водневої версії електровантажівки: отримано понад 200 замовлень

Корпорація Nikola поділилася першими успіхами у продажах своїх електровантажівок та заявила про початок виробництва водневої версії тягача. Протягом другого кварталу 2023 року компанія з Фенікса відвантажила 114 електровантажівок Nikola Tre. З них 45 одиниць оптовим покупцям та 66 одиниць роздрібним. При цьому за ті ж три місяці вдалося зібрати лише 33 тягачі. Наразі виробництво зупинено.

Загалом за перше півріччя з конвеєра зійшло 96 вантажівок Nikola Tre. Ще 50 тягачів зібрали у другому кварталі 2022 року. За даними компанії, оптовим покупцям цього року відвантажено 76 автомобілів, роздрібним – 99 од.

На даний момент Nikola намагається запустити виробництво акумуляторних батарей на заводі у Куліджі, штат Арізона, який вона придбала минулого року у компанії Romeo Power. Нарощування виробництва батарей дозволить збільшити випуск електричних тягачів.

Паралельно 31 липня Nikola запустила серійне виробництво водневого Tre FCEV. Перші поставки клієнтам очікуються у вересні. Як кажуть у компанії, замовлення на водневий тягач розмістили 18 клієнтів, а дилери замовили понад 200 одиниць. Звичайно, для повного завантаження заводу потужністю 2400 одиниць на рік цього мало, але початок покладено.

Також у четвертому кварталі цього року Nikola планує завершити лінію з виробництва акумуляторних батарей та лінію зі збирання силових модулів паливних елементів. Це дозволить компанії відмовитися від систем Bosch.

Крім того, стартап розпочав будівництво восьми водневих заправних станцій. Першу станцію в Онтаріо, штат Каліфорнія, введуть у експлуатацію до кінця цього року. Загалом до кінця 2023 року в Каліфорнії планують розгорнути дев’ять мобільних водневих заправників на основних маршрутах.

Навіть якщо компанія не встигне підготувати водневу інфраструктуру до випуску перших вантажівок, без дозаправки вони можуть проїжджати понад 800 км. Розрахунковий час заправки – приблизно 20 хвилин.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Китаї помічений «двійник» електричної вантажівки Tesla Semi від JAC Motors.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобілі Volkswagen Group комплектуватимуть батареями конкурентів: що відомо

Електричний фургон Fiat E-Scudo встановив новий рекорд дальності пробігу – 500,8 км