Китайські електромобілі є великою загрозою для західних автовиробників, тому що люди насправді можуть собі їх дозволити. Середній китайський електромобіль коштує вдвічі менше, ніж середній американський або європейський електромобіль, що призводить до розриву в ціні, який продовжує збільшуватися.
Якщо ви хочете придбати електромобіль у Сполучених Штатах, найдешевший варіант коштуватиме вдвічі дорожче, ніж найдешевший на ринку автомобіль із двигуном внутрішнього згоряння. Якщо ви хочете придбати новий електромобіль у Китаї, найдоступніший варіант коштуватиме на дев’ять відсотків дешевше, ніж найдешевший доступний вам автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння.
Це ознака розриву цін, який продовжує зростати в автомобільній промисловості. У той час як електромобілі, які продають автовиробники в США, Європі та інших країнах, все ще коштують дорожче, ніж аналоги з двигунами внутрішнього згоряння, у Китаї кожен може дозволити собі електромобіль.
Згідно з даними JATO Dynamics, у першій половині 2023 року середній електромобіль коштував 66 864 євро у Європі та 71 683 доларів у США. Навпаки, у Китаї середній електромобіль коштує вдвічі менше, лише 31 165 євро.
Це відображення ряду факторів. По-перше, тривога щодо запасу ходу в США спонукала автовиробників інвестувати майже виключно в дорогу технологію літій-іонних акумуляторів. Щоб приховати вартість батареї, більшість електромобілів є кросоверами та позашляховиками і, як правило, автомобілями преміум-класу. Навпаки, дешевші батареї в Китаї допомогли знизити вартість електромобілів.
При цьому витрати на виробництво – не єдиний фактор. Уряд Китаю також значно субсидує купівлю електромобілів. У той час як країни США та Європи також пропонують податкові переваги, підхід Китаю був більш успішним у розвитку галузі, яка пропонує широкий вибір транспортних засобів.
У той час як американські споживачі можуть вибрати з 51 електричної моделі, а європейці пропонують 135, китайські покупці можуть вибрати з 235 електромобілів. Це означає, що, незважаючи на те, що пропонуються автомобілі преміум-класу, доступні й дешевші моделі.
Дивлячись на міжнародні ринки, китайські автовиробники виробляють недорогі електромобілі, щоб заробити своїм відносно новим брендам репутацію на різноманітних ринках. Це робить середній китайський електромобіль дешевшим, ніж його конкуренти в усьому світі, а не лише в Китаї.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайська Nio почала поставки електромобілів ET5 Touring до Європи.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: