in ,

CITROЁN доповнив лінійку електрифікованих комерційних авто водневим фургоном ë-Jumpy Hydrogen

Post-production : Astuce Productions

Починаючи ще з 1928 року CITROЁN постійно пропонує нововведення, які дозволяють адаптуватися до змін в суспільстві і забезпечити перевізникам-професіоналам більше спокою в дорозі і щоденну простоту використання автомобілів Бренду.

Сьогодні, відповідаючи на нові екологічні та соціальні виклики, Бренд CITROЁN впроваджує нові джерела енергії в свої комерційні моделі – прикладом чого є унікальний воднево-електричний фургон CITROЁN ë-Jumpy Hydrogen. Крім того, Бренд запускає нові концепції комерційного транспорту – прикладом чого є унікальна модель My Ami Cargo. В результаті Бренд CITROЁN створює найповнішу лінійку електрифікованих комерційних моделей на ринку.

Нова енергія водню: CITROËN JUMPY HYDROGEN

Бренд CITROЁN розширює свою гамму електрифікованих комерційних фургонів за допомогою технології водневих паливних елементів. Дане рішення покликане задовольнити запити 8% клієнтів-компаній, яким щодня необхідно здійснювати поїздки на відстань понад 300 км або у яких немає часу для зарядки електромобіля. Таким чином, асортимент Бренду зможе задовольнити всі запити клієнтів на даному ринку.

Фургон CITROЁN ë-Jumpy Hydrogen – який об’єднав в собі електромотор, тяговий акумулятор, водневі паливні елементи – є першим транспортним засобом CITROЁN, створеним для роботи з даною технологією. Причому фургон CITROЁN ë-Jumpy Hydrogen повністю зберіг вантажопідйомність і корисний об’єм вихідної моделі.

Новинка має запас ходу понад 400 км, а її три карбонових водневих бака можна заповнити за всього за три хвилини. При цьому під переднім сидінням встановлений проміжний тяговий акумулятор. Як результат: фургон CITROЁN ë-Jumpy Hydrogen забезпечує нульовий рівень викидів вихлопних газів (включаючи і відсутність CO2), великий запас ходу для автотрас, а також можливість безперешкодного в’їзду в центральну частину міста.

Фургон CITROЁN ë-Jumpy Hydrogen є повністю електричним, але використовує два джерела енергії. По-перше, водневий паливний елемент потужністю 45 кВт, який виробляє електроенергію в ході хімічної реакції за участю кисню і водню. Останній зберігається в трьохциліндровому баку під тиском до 700 бар. По-друге, також передбачений проміжний тяговий акумулятор на 10,5 кВтг, чого достатньо для пробігу до 50 км. Це резервне джерело живлення, який автоматично підключається, якщо водневий бак спорожніє. Водневий паливний елемент забезпечує основний запас ходу і плавне рівномірне руху фургона.

У той же час, акумулятор придасться на перехідних етапах, коли потрібно максимум потужності: динамічне прискорення, підйом в гору, старт з місця навантаженого фургона. У таких випадках два джерела енергії об’єднуються, щоб живити електромотор. Крім того, акумулятор може накопичувати енергію під час вповільнень завдяки наявності системи рекуперації, або він може зберігати енергію, яку виробляє водневий паливний елемент. Нарешті, акумулятор також можна заряджати за допомогою кабелю від зовнішніх джерел живлення (зарядні станції для електромобілів).

Нова версія CITROЁN Jumpy буде вироблятися на нашому заводі SevelNord (Рюссельсхайм, Німеччина), який переобладнаний в глобальний центр досліджень і розробок водневих паливних елементів Концерну Stellantis. Новий фургон CITROЁN ë-Jumpy Hydrogen для клієнтів буде пропонуватися у двох версіях з різним розміром кузова: M (4,95 м) або XL (5,30 м). Перші автомобілі в Європі прибудуть до корпоративних клієнтів-автопаркам вже восени 2021 року.

ПОВНИЙ РЯД ЕЛЕКТРИЧНИХ КОМЕРЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ CITROЁN – ВЖЕ З 2021 РОКУ!

Європейський ринок електромобілів стрімко зростає: плюс 132% за підсумками 2020 року порівняно з результатами продажів в 2019 році! Майже кожен десятий автомобіль, проданий в 2020 році, був електричним. Очікується, що в 2021 році ринок виросте ще на 53%, в результаті досягнувши позначки більш 2 млн проданих електромобілів. Особливо динамічний сегмент електрифікованих легких комерційних фургонів (+ 127%), на якому Бренд CITROЁN намір стати ключовим гравцем. Мета бренду на 2025-й – довести частку електромобілів до 25% продажів ринку.

Крім прихильності ідеї скорочення викидів вуглекислого газу, електричні комерційні фургони CITROЁN незамінні для тих водіїв-професіоналів, діяльність яких зосереджена всередині великих європейських міст з їх у все більш жорсткими правилами роботи, доставки, перевезень. Електрифікація транспорту також дозволяє видозмінити автопарк компанії так, щоб досягти максимальної екологічної та економічної оптимізації. Як приклад, можна розглянути більш низьку вартості використання електричного фургона CITROЁN ë-Berlingo. В середньому він споживає 18 кВтг електроенергії на 100 км пробігу, що еквівалентно витратам в три євро (за європейськими цінами). Крім того, витрати на технічне обслуговування електромобілів в середньому на 30% нижче, ніж для версії з традиційними ДВЗ. Нарешті, електрифікація транспорту забезпечує співробітникам додатковий комфорт в роботі: плавне і безшумне водіння. При цьому електричні комерційні фургони зберігають всі ключові вантажні характеристики комерційних автомобілів з традиційним ДВЗ.

Ще в 2019 році Бренд CITROЁN заявив про електрифікацію власної лінійки компактних комерційних автомобілів до 2021 року. І з честю виконав свою обіцянку: продажі електромобіля ë-Jumpy стартували у вересні 2020 року, в другій половині 2021 року до нього додадуться фургони ë-Berlingo, ë-Jumper, ë-Jumpy Hydrogen. А також, звичайно, мініатюрний електромобіль My Ami Cargo, який буквально відкриває нову нішу на ринку мікро-мобільності та особистої доставки невеликих партій товарів. Таким чином, Бренд CITROЁN пропонує найширший асортимент електрифікованих комерційних фургонів, що забезпечити індивідуальне рішення запитів для кожного перевізника-професіонала!

CITROЁN MY AMI CARGO

Компактний електромобіль CITROЁN My Ami Cargo – справжній «чемпіон доставки останньої милі»!

У відповідь на обмеження поїздок всередині міста і необхідність в транспорті з нульовим рівнем викидів, а також відзначаючи значне зростання приватних локальних доставок і мікро-мобільності, Бренд CITROЁN створив унікальний електромобіль My Ami Cargo. Фактично новинка являє собою дуже компактну комерційну версію вже відомого електромобіля CITROЁN Ami. Старт продажів комерційного електромобіля CITROЁN My Ami Cargo в Європі запланований на середину червня. І будьте впевнені – новинка CITROЁN My Ami Cargo обов’язково сподобається перевізникам-професіоналам: електричний, маневрений, практичний, економічний транспорт з максимально доступними ціновими пропозиціями.

Новинка CITROЁN My Ami Cargo ідеально підходить для міських служб доставки. Також даний електромобіль є оптимальним рішенням для безлічі інших цілей і місцевих співробітників-фахівців: лікарі і медсестри, сантехніки та електрики, індивідуальні підприємці, співробітники державних адміністрацій. Крім того, CITROЁN My Ami Cargo підходить для експлуатації на промислових об’єктах або на будівельних майданчиках: в місцях, де співробітники здійснюють кілька поїздок від одного об’єкта до іншого, перевозять документів, різні інструменти, невелике обладнання.

Внутрішнє планування електромобіля CITROЁN My Ami Cargo пропонує загальний корисний об’єм понад 400 літрів. Модульний бокс об’ємом 260 літрів був інтегрований замість пасажирського сидіння і готовий до корисного навантаження до 140 кг. Для полегшення завантаження / розвантаження передбачені різні відкриваються кришки-панелі. Крім того, верхня полиця боксу багатофункціональна: її можна використовувати як кришку або як стіл для «мобільного офісу», вона витримує вагу до 40 кг. Пол також трансформується, завдяки чому можливе перевезення довгих предметів до 1,2 м.

CITROЁN Ë-BERLINGO

Починаючи з 1996 року, в світі продано більше 1,6 мільйона автомобілів CITROЁN Berlingo. І ця модель до цих популярна: цієї весни, автомобіль CITROЁN Berlingo посів друге місце серед найбільш продаваних фургонів в своєму сегменті на ринку Європи. Ось уже три покоління поспіль, автомобіль CITROЁN Berlingo є еталоном на ринку компактних фургонів. Найчастіше цей автомобіль використовують для декількох щоденних поїздок (в середньому до п’яти поїздок, середня відстань 50-100 км, рідко більше 200 км).

Електромобіль CITROЁN ë-Berlingo пропонує справжню свободу дій для тих водіїв, кому потрібно працювати у все більш жорстких міських умовах. Хоча сфера роботи фургона CITROЁN ë-Berlingo не обмежена тільки містом – він також готовий вирушати на маршрути в передмістя або їздити в сільських районах: адже запас ходу новинки становить до 275 км. Все завдяки літій-іонному акумулятору на 50 кВтг, який можна зарядити на 80% від номінальної ємності всього за 30 хвилин (за допомогою публічних зарядних станцій). При цьому електромотор потужністю 100 кВт (136 к.с.) гарантує не тільки тишу в русі, але і високу максимальну швидкість – до 130 км / год.

CITROЁN Ë-JUMPY

Автомобіль CITROЁN Jumpy – мабуть, найбільш універсальна комерційна модель Бренду, яка з легкістю адаптується під будь-які вимоги, будь-які завдання, будь-які дороги. Для даного автомобіля характерно непостійне використання, різні маршрути, може бути кілька щоденних поїздок на середню відстань (в середньому 50-100 км, рідко більше 200 км). Фірми з доставки використовують подібні автомобілі для перевезення малих або середніх вантажів. Хоча модель CITROЁN Jumpy готова і до великогабаритним вантажам: адже це лідер класу за вантажопідйомністю!

Електромобіль CITROЁN ë-Jumpy, створений на основі CITROЁN Jumpy, недавно заслужив почесний титул «Міжнародний фургон року 2021»: сучасний дизайн, комфорт в салоні, корисний об’єм до 6,6 куб. м, корисне навантаження до 1275 кг, найкраща в класі модульна кабіна Moduwork, ідеальні ходові якості в поєднанні з кращими електричними технологіями. Так, перевізники-професіонали можуть вибрати підходящий варіант CITROЁN е-Jumpy згідно зі своїми запитами – з запасом ходу до 230 км (акумулятор 50 кВт · год) або навіть з запасом ходу до 330 км (акумулятор 75 кВт · год). Завдяки цьому подвійному пропозицією, електромобіль CITROЁN Jumpy ë-Jumpy покриває понад 91% запитів клієнтів в даному сегменті.

CITROЁN Ë-JUMPER

Електромобіль CITROЁN ë-Jumper ідеально підходить для заздалегідь прописаних тривалих поїздок по певному маршруту, клієнти можуть подорожувати на великі відстані – максимум до 300 км за день! В середньому водії на таких фургонах щодня здійснюють дві тривалі поїздки (150 км кожна), причому одна з поїздок передбачає зупинку понад дві години: для обіду або відпочинку, тд. У результаті ця зупинка ідеально підходить для підзарядки акумуляторів. Електричний фургон CITROЁN ë-Jumper призначений для перевезення важких і об’ємних вантажів, а також для руху більше по автомагістралях і заміських дорогах, ніж для поїздок в центрі великого європейського міста. Хоча наявність електроприводу відкриває шлях і туди!

Гамма моделі CITROЁN ë-Jumper максимально широка – під різні запити різних клієнтів: чотири типи кузова (фургон, шасі з кабіною, шасі з подвійною кабіною, шасі для надбудови), чотири варіанти довжини кузова, три варіанти висоти кузова. Електромобіль оснащений двома пакетами акумуляторів, що забезпечує запас ходу до 340 км. Безшумний електродвигун і вісім корисних технологій допомоги водієві підвищують задоволення від водіння кожен день. В результаті електричний фургон CITROЁN ë-Jumper ідеально пристосований до найжорсткіших умов експлуатації, пропонуючи все також найвищі вантажні можливості: корисний об’єм до 17 куб. м, максимальна вантажопідйомність до 1590 кг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобілі від Volkswagen та сонячна енергія: як грецький Астипалеа перетворюють в перший електричний острів

Надали волю дизайнерам: електромобіль майбутнього матиме батарею в салоні і задні сидіння “в багажнику”