in

Надали волю дизайнерам: електромобіль майбутнього матиме батарею в салоні і задні сидіння “в багажнику”

Надали волю дизайнерам: електромобіль майбутнього матиме батарею в салоні і задні сидіння "в багажнику"

Стартап Page-Roberts запатентував нову компоновку салону електромобіля.

Фахівці британської компанії Page-Roberts Automotive Limited знайшли спосіб на 30% збільшити запас ходу електромобілів. Зробити це вдалося, встановивши батарею в салоні, між передніми та задніми сидіннями. При цьому задній ряд сидінь встановлять проти ходу руху автомобіля, а батарею – ​​вертикально.

Як стверджується, така конструкція буде компактнішою за варіанти, які вже використовують виробники електромобілів, а виробничі витрати менші на 36%. Серед переваг такого компонування також називають меншу масу автомобіля, більш високу аеродинамічну ефективність, спрощену та менш тривалу за часом зарядку батареї. Крім того, місце між сидіннями може бути використано для встановлення не основної, а додаткової батареї. На думку розробників, це розв’яже руки дизайнерам та дозволить поліпшити «користувацький досвід».

Надали волю дизайнерам: електромобіль майбутнього матиме батарею в салоні і задні сидіння "в багажнику"

Зі слів технічного директора Page-Roberts Automotive Limited Марка Саймона, запатентоване ними рішення підійде тільки для компактних електричних спорткарів з низькою посадкою і короткою колісною базою.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla запатентувала систему контролю пристібнутого ременя безпеки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Надали волю дизайнерам: електромобіль майбутнього матиме батарею в салоні і задні сидіння "в багажнику"
CITROЁN доповнив лінійку електрифікованих комерційних авто водневим фургоном ë-Jumpy Hydrogen

CITROЁN доповнив лінійку електрифікованих комерційних авто водневим фургоном ë-Jumpy Hydrogen

Електричний кросовер BMW iX: що потрібно знати про новий баварський флагман

Електричний кросовер BMW iX: що потрібно знати про новий баварський флагман