in ,

Електричний кросовер BMW iX: що потрібно знати про новий баварський флагман

Серійне виробництво нового електричного кросовера BMW iX стартує у листопаді 2021 року на заводі марки у Дінгольфінгу.

Новий флагман електричної лінійки BMW – кросовер BMW iX – готовий встати на конвеєр і вже до кінця 2021 року з’явиться на дорогах. На старті продажів розроблену з нуля модель запропонують в двох повнопривідних версіях: BMW iX xDrive50 та BMW iX xDrive40.

BMW iX xDrive50 укомплектований двомоторною силовою установкою (по одному на осі), яка видає 523 к.с. і 765 Нм та батареєю корисною ємністю 105,2 кВт•год (номінальна 111,5). Заявлений запас ходу – до 630 км у циклі WLTP. Паспортне споживання енергії: 19,8-23 кВт•год на 100 км. Час прискорення з місця до 100 км/год – 4,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 200 км/год.

У BMW iX xDrive40 сукупна віддача двох агрегатів – 326 к.с та 630 Нм. До «сотні» такий кросовер прискорюється за 6,1 секунду. Акумуляторний блок ємністю 71 кВт•год (номінально 76,6) забезпечує пробіг до 425 км. Витрата енергії – 19,4-22,5 кВт•год на 100 км.

Пізніше до модельного ряду приєднається BMW iX M60 максимальною потужністю понад 600 к.с. (точні дані такого кросовера, поки не озвучені).

Акумуляторний блок BMW iX підтримує зарядку потужністю до 200 кВт. Від швидкісний зарядної станції батарея поповнюється від 10 до 80% ємності менш ніж за 40 хвилин, а від побутової мережі від 0 до 100% за 11 годин. 10 хвилин підключення до мережі постійного струму достатньо для 120 км пробігу.

Для новинки заявлений «найнижчий в сегменті коефіцієнт лобового опору Cx – 0.25. Домогтися такого результату вдалося за рахунок високоефективного дизайну. У просторі кросовер орієнтується за допомогою 5 камер, 5 радарних та 12 ультразвукових датчиків.

Інформація датчиків і навігаційної системи використовується для роботи системи рекуперації енергії. Залежно від дорожньої ситуації при активних прискореннях і гальмуваннях система обирає один з трьох попередньо встановлених режимів.

Вже «в базі» BMW iX укомплектований чотиризонним клімат-контролем, панорамним дахом Sky Lounge, пакетом обігріву, бездротовою зарядкою та системою звукового сповіщення IconicSounds Electric з ефектами від Ханса Циммера. Медіацентр iDrive 8 з дисплеями на 12,3 (приборка) та 14,9 дюйма, швидше за все, буде опціональним.

Для інтер’єру передбачені виконання Atelier (кожзам Sensatec трьох кольорів), Loft (мікрофібра, текстиль), Suite (натуральна шкіра двох відтінків). У кузовний палітрі вісім кольорів.

Як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні оголошено офіційні ціни на новий електромобіль BMW iX – вони виявилися дешевшими, ніж очікувалося.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Надали волю дизайнерам: електромобіль майбутнього матиме батарею в салоні і задні сидіння “в багажнику”

Як продати битий автомобіль на вигідних умовах