in

Електромобілі та гібриди Opel, Citroen, DS та Peugeot приїдуть в Україну: які новинки чекати у 2021 році

Минулого тижня, 18 березня, в Києві відбулася перша офлайн прес-конференція Групи Stellantis. Представники компанії поділилися результатами за минулий рік та розповіли про плани на найближчий.

Найбільш цікавим стало те, що всі бренди групи, представлені в Україні компанією Peugeot Citroen Україна, вже в цьому році запланують презентацію декількох нових електрифікованих моделей.

Але про все по порядку.

Як бачите з продуктового плану на 2021 рік, група Stellantis планує презентувати в Україні 15 нових моделей автомобілів. Причому половина з них будуть мати електропривод: або гібридну, або повністю електричну силову установку.

Так, на початку року вже представлено оновлені кросовери DS 7 Crossback PHEV та Peugeot 3008 PHEV з плагін-гібридною силовою установкою.

Восени в Україну приїде електрична версія кросовера Peugeot e-2008.

Щодо модельного ряду Citroen, то тут українців чекатимуть одразу дві електрифіковані моделі: електромобіль Citroen e-C4 та плагін-гибридний кросовер Citroen C5 Aircross PHEV.

Електромобіль Citrien e-C4 матиме таку ж саму батарею на 50 кВтгод, як і Opel Mokka-e та Peugeot e-2008, однак запас ходу матиме більший приблизно на 10%, ніж брати по групі Stellantis – до 350 км на одному заряді.

Цікавими будуть новинки від преміального бренда DS. Окрім вже представленого плагін-гибридного DS 7 Crossback e-Tense, до України надійдуть ще три новинки: DS 9, DS 4 та DS 3 Crossback e-Tense. Саме останній буде мати повністю електричну силову установку.

Ще один бренд групи Stellantis, німецький Opel, порадує повністю електричним кросовером Opel Mokka-e та плагін-гібридним кросовером Opel Grandland PHEV.

Електричний Opel Mokka матиме нову зовнішність Opel Vizor, full-LED матричні фари, батарею на 50 кВтгод. Цього вистачить проїхати 322 км на одному заряді.

Схожі характеристики матимуть і електричні побратими – Peugeot e-2008 та DS 3 Crossback e-Tense.

9,1 секунд до “сотні”, зарядка від швидкісних станцій потужністю до 100 кВт за 30 хвилин. Від пристрою Wall Box на 11 кВт зарядка до “повного” відбуватиметься за 5 годин, а від 7,4 кВт – 7,5 годин.

Конкурентом вважається Hyundai Kona EV.

Що стосується плагін-гібридних автомобілів, то вони також матимуть схожі технічні характеристики.

Потужність 300 кінських сил, до 57 км ходу на чистій електриці, повний привод 4х4 та динаміку розгону 6,1 секунд до “сотні”. Головним конкурентом вважатиметься плагін-гібридний кросовер Volvo XC40.

Виключенням стане хіба що Citroen C5 Aircross PHEV, бо він матиме лише передній привод та трішки меншу потужність та динаміку – 225 к.с. та 8,1 секунд до 100 км/год відповідно.

Щодо цінової політики на моделі, що будуть представлені, в компанії запевняють, що роблять все можливе задля того, щоб вони були максимально конкурентними на ринку.

Як зазначили у компанії “Пежо Сітроен Україна”, наразі групою ведуться роботи з навчання та сертифікації співробітників сервіс-центрів, щоб вони могли без проблем обслуговувати електромобілі вказаних марок.

“Дилери повинні бути готовими обслуговувати автомобілі з електричними установками. А власники повинні мати гарантію та якісний сервіс”, – зазначив директор з маркетингу Peugeot Citroen Україна Андрій Чабанов.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Tesla зупиняє завод зі складання Model S та Model X у Нідерландах

Більше половини електромобілів в Україні – старше 5 років: опубліковано свіжу статистику