in ,

CITROËN ë-Jumper: 100% електричний фургон з запасом ходу 340 км

Copyright Karim Louiba @ Continental Productions

Бренд CITROËN в 2020 році продовжує посилення власних позицій на ринку електромобілів – і сьогодні представляє новинку ë-Jumper: 100% електричний фургон. Даний електромобіль є вже третьою електрифікованою новинкою, представленої Брендом протягом року – після моделей Ami, C5 Aircross SUV Hybrid, ë-C4, ë-Jumpy, ë-SpaceTourer.

Починаючи з 2021 року Бренд запропонує своїм клієнтам повний модельний ряд електрифікованих комерційних автомобілів: ë-Berlingo Van, ë-Jumpy, ë-Jumper. І найгарячіша новинка – 100% електричний фургон ë-Jumper – буде відповідати всім запитам потенційних клієнтів.

Комерційний фургон CITROËN Jumper добре відомий на своїх ключових ринках: у період з 2016 по 2019 рр., його частка в сегменті зросла на 1,5% – і нова електрична версія CITROËN ë-Jumper дозволить досягти нових висот! Електромобіль CITROËN ë-Jumper виконаний в повній відповідності з фірмовим підходом «Inspirëd by Pro», а тому пропонує масу переваг і особливостей, які по-справжньому важливі для професіоналів своєї справи:

– 2 рівня запасу ходу – максимум 340 км (за правилами сертифікаційного циклу WLTP), чого достатньо для будь-яких щоденних поїздок;

– м’який, тихий, плавний рух завдяки електромотору;

– вибір типу кузова – 4 варіанти по довжині, 3 варіанти по висоті;

– максимальна вантажопідйомність 1 890 кг (варіант «Шасі-кабіна»);

– максимальний обсяг вантажного відсіку – до 17 куб. м;

– різні класи вантажопідйомності (і вимоги водійських прав різної категорії, включаючи «В»);

– до 9 систем допомоги водієві. 

Copyright Karim Louiba @ Continental Productions

ЕЛЕКТРИЧНІ ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ СВОЄЇ СПРАВИ

Новий фургон CITROËN ë-Jumper пропонує всі характеристики моделі з ДВС, додаючи до них переваги електричного приводу: тиша і плавність в русі, мінімальні витрати на експлуатацію, можливість в’їзду до зон («Тільки для EV»). При цьому запас ходу досягає 340 км, акумулятор можна зарядити на 80% від номінальної ємності всього за 45 хвилин.

Новинка CITROËN ë-Jumper знову підкреслює виконання стратегічних цілей Бренда по електрифікації власного модельного ряду до 2025 року. Так, починаючи з 2019 року, всі автомобілі CITROËN повинні отримати повністю електричну версію або варіант гібрида. Важливу роль тут відіграють і комерційні моделі: вже в 2021 році, до того ж до пасажирських автомобілів, Бренд CITROËN запропонує покупцям 100% електричні версії своїх популярних фургонів. І це максимально правильне рішення – особливо з урахуванням постійно зростаючу урбанізацію, обмежень на в'їзд в центр міста, вимоги до зниження рівня шуму.

CITROËN ë-Jumper: 100% електричний вен

Новинка пропонує два типи акумулятора і, відповідно, запасу ходу – все на вибір покупця:

– запас ходу 200 км (згідно з вимірами WLTP, дані вимагають уточнення) для варіантів з кузовами L1 і L2, використовується акумулятор типу «Літій-Іон» ємністю 37 кВтч;

– запас ходу 340 км (згідно з вимірами WLTP, дані вимагають уточнення) для варіантів з кузовами L3 і L4, а також L2 «шасі-кабіна», використовується акумулятор типу «Літій-Іон» ємністю 70 кВтч;

На тяговий акумулятор, який поставляється компанією-партнером BEDEO, діє гарантія 8 років або 160 тис. км пробігу (збереження 70% від ємності номіналу).

Робота за кермом – з комфортом і в тиші

Новинка CITROËN ë-Jumper оснащується редуктором для електромотора, в якому ідеально підібрано передавальне число – так, щоб забезпечити оптимальний баланс між комфортом управління, достатню динаміку, хорошим запасом ходу. Крім того, електричний фургон CITROËN ë-Jumper може запропонувати систему рекуперації, яка дозволяє збирати і накопичувати енергію під час вповільнень або гальмувань. Потім електроенергія заряджає акумулятор – і, в підсумку, ця система дозволяє збільшити запас ходу.

Крім того, електромобіль CITROËN ë-Jumper пропонує і інші переваги в їзді:

– робота в комфорті – немає вібрацій і шуму від традиційного ДВС;

– задоволення від руху – легкість і простота управління;

– достатня потужність електромотора – 90 кВт (122 к.с.) і 260 Нм; 

– простота управління – три кнопки «D» – «N» – «R» для вибору напрямку руху;

– свобода доступу в обмежені зони тільки для електромобілів – наприклад, центр міста;

– достатня максимальна швидкість – 110 км / ч для версій 3,5 т або 90 км / год (для версій 4 т);

– радикальне зниження витрат на експлуатацію – забудьте про витрати на бензин чи дизельне паливо.

Copyright Karim LOUIBA @ Continental Productions

Відмінні деталі CITROËN ë-Jumper: зовні і всередині

Новинка CITROËN ë-Jumper пропонує впізнаваний дизайн оригінальної моделі Jumper, але також має свої відмінні деталі: люк для зарядки (в передньому лівому крилі) і логотипи «ë».

Усередині електромобіль також отримав ряд характерних деталей. Перш за все, замість традиційного важеля трансмісії тут встановлений кнопковий селектор з позиціями «D» – «N» – «R». Також всередині салонного дзеркала заднього виду розташований невеликий дисплей, який інформує водія про статус різних систем електромобіля і дає корисну інформацію. Наприклад:

рівень зарядки тягового акумулятора (у відсотках)

обраний режим руху (кнопки «D» – «N» – «R», що описано вище)

напруга бортової мережі системи живлення (в Вольтах);

сила струму в бортовій мережі системи живлення (в Амперах);

індикатор «GO» зеленого кольору, який показує, що електромобіль запущений і можна їхати.

CITROËN Ë-JUMPER: 100% ЕЛКТРОМОБІЛЬ, 100% JUMPER

Новинка CITROËN ë-Jumper є повноцінним електромобілем, але також є і повноцінним представником сімейства Jumper – відповідно, пропонуючи всі переваги даної моделі в питаннях вантажопідйомності, корисного об’єму, вибору типу кузова, тд. Також електричний фургон готовий запропонувати клієнтам все специфічне обладнання і комплектацію, аналогічно моделі з традиційним ДВЗ.

Кращий вибір в класі – чотири варіанти кузова / платформи: 

– суцільнометалевий фургон;

– варіант «Шасі-кабіна»;

– варіант «Шасі і подвійна кабіна»;

– платформа під будівництво інших варіантів.

Широкий вибір розмірів кузова: 

– чотири варіанти довжини – L1 (4,963 м і АКБ 37 кВтч), L2 (5,413 м і АКБ 37 кВтч), L3 (5,998 м і АКБ 70 кВтч), L4 (6,363 м і АКБ 70 кВтч);

– три варіанти колісної бази – L1 (3 м), L2 (3,45 м), L3 и L4 (4,035 м);

– три варіанти висоти кузова – Н1 (2,254 м), Н2 (2,524 м), Н3 (2,764 м).

Залежно від поєднання габаритів і висоти кузова, електромобіль може запропонувати кілька варіантів обсягу вантажного відсіку:

– версія L1H1 – 8 кум. м;

– версія L2H2 – 11, 5 куб. м;

– версія L3H2 – 13 куб. м; 

– версія L4H2 – 15 куб. м;

– версія L4H3 – 17 куб. м.

Таким чином, максимальний корисний об’єм вантажного відсіку досягає 17 куб. м, що є найкращим показником в класі! Крім того, електричний фургон CITROËN ë-Jumper пропонує внутрішню ширину кузова на рівні колісних арок 1,42 м і загальну внутрішню ширину кузова 1,87 м (між бічними панелями): знову найкращий показник в класі.

Максимум оснащення – для комфорту і безпеки

Електричний фургон CITROËN ë-Jumper може запропонувати до дев’яти систем, які підвищують безпеку поїздок. Наприклад:

– система екстреного гальмування (Active Safety Brake);

– функція попередження про перетин розмітки свого ряду (Lane departure warning system);

– система допомоги при старті в гору (Hill start assist);

– моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього виду і контроль перехресного трафіку ззаду (діапазон до 50 метрів);

– камера заднього виду і датчики для допомоги при парковці;

– стеження і розпізнавання дорожніх знаків;

– круїз-контроль і обмежувач швидкості;

– система допомоги при спуску зі схилу, інтелектуальна протівобуксовочная система;

– система автоматичного управління світлом.

В РЕЗУЛЬТАТІ: КРАЩІ ПУНКТИ У ХАРАКТЕРИСТИЦІ CITROËN Ë-JUMPER

Кращий в класі – широкий вибір типів кузова, не тільки «фургон», але також і «шасі-кабіна»;

Кращий в класі – найбільший запас ходу в 340 км, для АКБ 70 кВтч;

Кращий в класі – внутрішня ширина 1,422 м (між арками) або навіть 1,87 м (між боковинами);

Кращий в класі – наявність в гаммі «важкої» 4-тонної версії;

Кращий в класі – вантажопідйомність навіть звичайних версій 1 265 кг;

Кращий в класі – корисний об’єм вантажного відсіку до 17 куб. м;

– Великі зсувні бічні двері – з корисною шириною для завантаження до 1,25 м;

– Розпашні задні двері – з кутом відкривання до 270 градусів, що спрощує завантаження;

– Задня підвіска з можливістю регулювання – автомобіль можна підняти / опустити на 7 см;

У салоні передбачено 13 відсіків для дрібних речей – сумарний обсяг 22 літри;

– Модульне пасажирське сидіння – перетворюється в столик для документів або ноутбука;

– Тримач планшета або паперів на передній панелі – зручно, ніби «офіс на колесах»;

– Аудіосистема з підтримкою MP3 / Bluetooth і 5-дюймовим дисплеєм;

– Доступна штатна навігаційна система, камера заднього виду, тд.

Таким чином, новинка CITROËN ë-Jumper пропонує всі характерні особливості моделі Jumper, додаючи до них переваги електроприводу: тишу і плавність в русі, турботу про екологію, зниження витрат на експлуатацію, доступ в закриті зони центральної частини європейських міст.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Made in Ukraine: компанія Renault починає збирання автомобілів в Україні на потужностях АвтоЗАЗ

General Motors викупила пакет акцій на $2 млрд і вироблятиме електричну і водневу версії пікапа Nikola Badger