in ,

Запас ходу до 340 км: Peugeot презентували електричний фургон e-BOXER

Компанія Peugeot в 2019 році встановила новий рекорд продажів комерційних автомобілів: реалізовано близько 274 тис. одиниць. Тому Peugeot з упевненістю рухається вперед і зміцнює свої позиції в різних сегментах на ринку комерційного транспорту – в цьому допоможе глобальна стратегія електрифікації модельного ряду бренда.

Після запуску електричного комерційного фургона Peugeot e-EXPERT, наступним кроком є дебют моделі Peugeot e-BOXER. Це повністю електрична версія великого комерційного фургона Peugeot BOXER, який добре відомий в усьому світі: починаючи з 1994 року, в цілому було продано більше 1,25 млн. автомобілів різних поколінь. Новинка Peugeot e-BOXER допоможе розвинути даний успіх, пропонуючи покупцям відразу кілька переваг:

– два типи акумуляторів на вибір (37 кВтч або 70 кВтч);

– запас ходу до 340 км (згідно з вимірами по циклу WLTP);

– вибір типів кузова (4 варіанти довжини, 3 варіанти колісної бази);

– максимальний корисний об’єм вантажного відсіку до 17 куб. м. (як ДВС-версії). 

Не вимагаючи компромісів в можливостях трансформації, доступності різних версій, електричний фургон Peugeot e-BOXER пропонує такі важливі переваги, як тиша під час руху і доступ в закриті центральні зони великих міст-мегаполісів. В результаті клієнт отримує всі плюси оригінальної моделі Peugeot BOXER, але тепер без вихлопів, шуму мотора, необхідності заправки палива. Ідеальний фургон-помічник для будь-якого бізнесу!

Ринок комерційних фургонів в Європі

Сьогодні обсяг європейського ринку комерційних автомобілів становить понад 550 тис. автомобілів на рік – і модель Peugeot BOXER постійно збільшує свою частку в сегменті. Наприклад, найсучасніша версія автомобіля Peugeot BOXER, яка дебютувала в 2014-му році, вже знайшла близько 400 тис. покупців.

Нещодавно модель пройшла технічне оновлення, яке подарувало двигуни з екологічним рівнем викидів «Євро-6». Однак комерційний автомобіль Peugeot BOXER знайшов в собі сили рухатися ще далі – і тепер Peugeot пропонує повністю електричну версію фургона Peugeot e-BOXER. Адже не секрет, що близько 80% водіїв комерційних автомобілів щодня проїжджають дистанцію до 200 км, тому вибір і переваги електромобіля для них очевидні: доступ в закриті центральні частини міст-мегаполісів, мінімізація витрат на паливо, відсутність шуму і вібрацій двигуна, тд. Новинка Peugeot e-BOXER ідеально підходить для різних покупців:

приватні підприємці (будівельники, сантехніки, ремонтні бригади) – для них новинка стане надійним партнером у щоденних завданнях;

компанії, яким важливо підкреслити свою турботу про екологію (служби доставки, тд.);

адміністрації, яким за службовим обов’язком необхідний електричний транспорт (наприклад, автомобілі медичної допомоги, автомобілі соціальної сфери).

Широкий вибір версій для будь-яких запитів: електричний фургон нового покоління

Гнучкість – це не просто красиве слово, а одна з ключових якостей для будь-якого комерційного автомобіля. І електричний фургон Peugeot e-BOXER повністю відповідає даній вимозі: він пропонує на вибір декількох типів кузовів, різні габаритні розміри, два типи акумулятора.

При цьому будь-який тяговий акумулятор настільки щільно інтегрований в днище автомобіля, що жодним чином не вплинув на корисний вантажний об’єм: як і раніше від 8 до 17 куб.м. в залежності від обраного типу кузова. Корисна вантажопідйомність новинки також вражає – до 1 890 кг. Клієнт може вибрати один з трьох варіантів колісної бази, один з чотирьох варіантів довжини кузова, один з двох варіантів ємності АКБ. Для опису можливостей різних варіацій електричного фургона Peugeot e-BOXER, найкраще підходить словосполучення «сила вибору». І ось чому:

– три варіанти колісної бази (3 м; 3,5 м; 4,04 м);

– чотири варіанти довжини кузова (L1; L2; L3; L4);

– варіанти «шасі-кабіна» (одинарна або подвійна кабіна).

Новинка Peugeot e-BOXER: 100% електромобіль, 100% ефективності

Новинка Peugeot e-BOXER є електричним комерційним фургоном нового покоління – і тепер рівень ефективності в роботі піднімається ще вище. Маючи в своєму розпорядженні електромотор потужністю 90 кВт (122 к.с.) з максимальним обертовим моментом 260 Нм, фургон Peugeot e-BOXER пропонує швидкі реакції на натиснення педалі акселератора. Адже електродвигун готовий видавати свій максимальний крутний момент буквально з першого обороту ротора.

Все це супроводжується повною відсутністю шуму або вібрацій від мотора, як це відбувається в інших автомобілях з традиційним ДВС. І, звичайно, тут немає вихлопних газів і викидів вуглекислоти (СО2).

Новинка Peugeot e-BOXER пропонує наступне: 

– електричний привід з функцією рекуперації (як тільки водій відпускає педаль акселератора і почне гальмувати), що дозволяє накопичувати енергію під час руху і збільшує запас ходу;

– максимальну швидкість 110 км/год (максимум 90 км/год для 4-тонних версій);

– продумане розташування тягового акумулятора в нижній частині кузова, що дозволило зберегти корисний вантажний об’єм на рівні ДВС-версій і досягти оптимального розподілу ваги.

Peugeot e-BOXER: два різних акумулятора, для рівня автономності

Електричний фургон Peugeot e-BOXER може бути оснащений одним з двох акумуляторів, на вибір клієнта і відповідно до його запитам:

версії L1 і L2 пропонують акумулятор ємністю 37 кВтг з запасом ходу до 200 км (згідно з вимірами WLTP, дані ще потребують уточнення); 

версії L3 і L4 (а також варіант «шасі-кабіна» L2) пропонують акумулятор ємністю 70 кВтг з запасом ходу до 340 км (згідно з вимірами WLTP, дані ще потребують уточнення).

Новинка Peugeot e-BOXER вже в стандартній комплектації пропонує вбудований зарядний пристрій з допустимою потужністю близько 7 кВт (1-фазний струм) або навіть 22 кВт (3-фазний струм). Також електричний фургон оснащений зарядним роз’ємом «Тип 2» і CCS, що дозволяє використовувати будь-який схожий спосіб зарядки: 

на громадських високо-потужних терміналах підзарядки (до 50 кВт) – поповнення акумулятора до ємності 80% приблизно за 1 годину;

при використанні станції живлення Wall Box потужністю 22 кВт – повна зарядка акумулятора 37 кВтг потребує близько 5 годин, повна зарядка акумулятора 70 кВтг потребує близько 9 години;

при використанні станції живлення Wall Box потужністю 7,4 кВт – повна зарядка акумулятора 37 кВтг потребує близько 6 годин, повна зарядка акумулятора 70 кВтг потребує близько 12 години.

Стиль, який підкреслює силу

Новинка Peugeot e-BOXER зберегла впізнаваний характерний дизайн оригінальної моделі BOXER, в образі якої «читається» сила і витривалість. У той же час, електрична версія фургона відрізняється низкою характерних деталей:

– назвою «e-BOXER» на задніх дверях;

– логотипами «e» на передніх крилах;

Усе це дозволяє безпомилково ідентифікувати електромобіль, при цьому не привертаючи зайвої уваги – тільки для знавців своєї справи!

Крім того, новинка відрізняється не тільки зовнішністю, але і характерними деталями в салоні. Так, для управління електромобілем використовуються три кнопки, розташовані на центральній консолі: «D» (Drive, рух вперед); «N» (Neutral, нейтральна передача); «R» (Reverse, задній хід). Також фургон Peugeot e-BOXER отримав оригінальне дзеркало заднього виду з вбудованим дисплеєм, на який виводиться численна корисна інформація:

– рівень заряду тягового акумулятора (у відсотках);

– запас ходу на поточній зарядці (в кілометрах);

– напруга бортової мережі системи живлення (в Вольтах);

– сила струму в бортовій мережі системи живлення (в Амперах);

– обраний режим руху (кнопки «D» – «N» – «R», що описано вище).

Без компромісів – в технологіях і в комплектації

Новий електричний комерційний фургон Peugeot e-BOXER розроблений так, щоб не вимагає компромісів в своєму використанні: широкий вибір версій, тихий і потужний електромотор. Аналогічне твердження стосується і комплектації автомобіля.

Для електромобіля Peugeot e-BOXER в якості опції пропонується наступне:

– великий 9-дюймовий сенсорний дисплей і штатна навігація;

– камера заднього виду для допомоги при парковці;

– система екстреного гальмування (Active Safety Brake);

– функція попередження про перетин розмітки свого ряду (Line Crossing Alert);

– стеження за дорожніми знаками;

– моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього виду;

– круїз-контроль для комфортного руху по трасі;

– системи Grip Control та Hill Descent Control;

– попередження про рух ззаду;

– світлодіодна оптика «денне світло» LED DRL.

Еко-система Peugeot для електричних моделей бренда

Сучасний електромобіль, будь то фургон Peugeot e-BOXER або будь-який інший, для максимальної ефективності використання вимагає створення певної інфраструктури навколо себе. Peugeot працює в даному напрямку, пропонуючи клієнтам наступне:

рішення в стилі «Easy-Charge» – зарядні станції для дому та офісу, широкий набір додаткового обладнання (розетки і перемикачі, станції живлення типу Wall Box), виклик майстрів-електротехніків для діагностики системи живлення і установки зарядної станції;

«Easy-Care» – гарантія на тяговий акумулятор 8 років або 160 тис. км пробігу (до рівня ємності 70% від номіналу), простота експлуатації електромобіля і його обслуговування.

Новинка Peugeot e-BOXER є ще одним підтвердженням того, як компанія слідує стратегії електрифікації власного модельного ряду.

Так, як і інші електромобілі Peugeot, комерційний фургон e-BOXER демонструє відразу три ключові пункти: впевненість в майбутньому – до 2021 року всі моделі Peugeot отримають електрифіковані версії; задоволення від водіння – це є частиною ДНК бренду Peugeot і електромобільність,яка дозволяє відкрити нові грані задоволення; простота експлуатації – максимальна підтримка клієнтів в питаннях електромобілів.

Електричний комерційний фургон Peugeot e-BOXER буде запропонований на європейському ринку вже з 4-го кварталу 2020 року. Новинка буде вироблятися на потужностях заводу Sevel (Італія) і далі відправлятися до партнерської компанії BEDEO для електрифікації.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

За 2 роки користувачі мережі станцій YASNO E-mobility зарядилися на 1 млн кВтгод

Електричний болід Electraliner з двома моторами Tesla встановив рекорд швидкості на Бонневілі