in ,

Два акумулятори на вибір: презентовано електричний фургон Peugeot e-Expert

Завдяки комерційному успіху нового покоління Peugeot Expert – з моменту запуску моделі вже реалізовано понад 195 тис. одиниць – бренд має повну впевненість в успіху подальшого розширення лінійки за допомогою ексклюзивної версії: електричного фургона Peugeot e-Expert.

Комфортний в будь-яких ситуаціях і для будь-яких робіт, з великим корисним об’ємом вантажного відсіку, численними технологіями для безпеки і зручності в щоденному житті, з пізнаваним стилем і строгим дизайном – новий фургон Peugeot e-Expert пропонує всі ключові якості моделі Expert, додаючи до них електропривод : більше ніяких екологічних компромісів і ніяких вихлопних газів!

Новинка Peugeot e-Expert – це прекрасний приклад сили електрики і гнучкості конструкції: 

– два акумулятора, два варіанти запасу ходу – максимум 330 км (WLTP);

– три варіанти довжини кузова на вибір покупця;

– вантажопідйомність до 1 275 кг, можливість буксирування причепа до 1 000 кг;

– корисний об’єм і вантажопідйомність ідентичні версіями з ДВС.

Електро-еволюція ринку комерційних автомобілів

Ринок компактних комерційних фургонів в Європі становить понад 750 тис. автомобілів в рік. І модель Peugeot Expert постійно збільшує свою ринкову частку з моменту запуску нового покоління в 2016 році. Нещодавно оновлений до екологічного стандарту Euro 6d, фургон Peugeot Expert тепер пропонується в ще одній, максимально «чистій», версії – 100% електромобіль Peugeot e-Expert.

Грунтуючись на факті, що майже 80% комерційних фургонів проїжджають в середньому менше 200 км в день, вибір електричної версії Peugeot Expert є очевидним – мінімальні витрати на експлуатацію, відсутність вихлопних газів, вільний в’їзд в обмежені зони і центр міст-мегаполісів. При цьому новий електричний фургон зберіг всі переваги моделі Peugeot Expert, включаючи версію Compact, яка ідеально підходить для тісних вулиць і є унікальною для даного сегмента.

100% електричний фургон – новий рівень ефективності

Новинка побудована на універсальній модульній платформі EMP2, яка передбачає використання різних видів силових агрегатів. Так, фургон Peugeot e-Expert отримав 100% електричний привід, основою якого є електромотор з максимальною потужністю 100 кВт і крутний момент 260 Нм. Причому крім номінальної потужності, електродвигун також може запропонувати і ряд інших переваг: максимальна тяга відразу з першого обороту, рух без шуму і вібрацій, немає перемикання передач і неприємних запахів. І, звичайно, повністю відсутні викиди CO2.

Електричний привід схожий на той, що використаний для новинок Peugeot e-208 і SUV Peugeot е-2008. Головна відмінність полягає в більш «короткій парі» редуктора (від електромотора до ведучих коліс), що зроблено в розрахунку на високі навантаження фургона під час перевезення важких речей і товарів.

Новинка Peugeot e-Expert демонструє цілком гідні швидкісні якості (в режимі POWER):

– максимальна швидкість 130 км / год;

– розгін 0-100 км / год за 13,1 с;

– проходження 1000 м зі старту за 35,8 с;

– прискорення 80-120 км / год за 12,1 с.

Крім того, електричний фургон Peugeot e-Expert є першим електромобілем Peugeot, який пропонує один з двох акумуляторів на вибір клієнта: 50 кВтг або 75 кВтг. Залежно від розміру акумулятора також змінюється і запас ходу – максимум до 330 км (згідно з правилами вимірювального циклу WLTP).

Широкі можливості вибору їздових налаштувань, регулювання інтенсивності рекуперації

Новий електричний фургон Peugeot e-Expert пропонує три режими руху, які перемикаються спеціальним селектором в салоні.

Кожен режим пропонує свої настройки роботи електромотора:

– режим «Eco» (віддача електромотора 60 кВт і 190 Нм) – для максимальної дальності ходу;

– режим «Normal» (віддача електромотора 80 кВт і 210 Нм) – для звичайних щоденних поїздок;

– режим «Power» (віддача електромотора 100 кВт і 260 Нм) – для максимальної динаміки і тяги при високому завантаженні.

Також передбачено два варіанти інтенсивності рекуперації (уповільнення фургона з одночасною підзарядкою тягового акумулятора).

Водій може вибрати:

звичайну помірну рекуперацію – слабке уповільнення, подібно до процесу гальмування двигуном на автомобілях з ДВС;

більш інтенсивний рівень рекуперації – вибирається після натискання кнопки «В», дозволяє більш інтенсивно сповільнювати фургон і більш ефективно накопичувати енергію в акумулятор.

Миттєва впізнаваність, видимі відмінності: зовні і всередині

Відповідно до концепції Бренда – сила і витонченість – новинка Peugeot e-Expert зберігає м’язистий зовнішній стиль моделі Expert, але доповнює його характерними дизайнерськими відмінностями електричної версії. Салон електричного фургона також змінився: використана оригінальна панель приладів, розширено функціонал системи мультимедіа та навігатора, повністю перероблена центральна консоль – тут з’явився перемикач «e-Toggle» і селектор виборів режиму їзди. Також електромобіль покращився в важливі дрібниці: наприклад, доданий автоматичний паркувальний гальмо і верхні відсіки для зберігання речей.

Відмінні деталі зовні:

– «Двоколірних Лев»- оригінальний логотип спереду і ззаду, який змінює свій колір залежно від кута зору (входить в спеціальний дизайнерський пакет« Pack Look »);

– люк зарядного порту в лівому передньому крилі;

– особлива накладка на решітку радіатора;

– позначення «e-Expert» на задній частині кузова.

Відмінні деталі всередині:

– змінена панель приладів, яка дозволяє контролювати роботу електромотора і рівень заряду тягового акумулятора;

– оригінальна графіка для системи мультимедіа, контроль витрати / рекуперації енергії і стану акумулятора, навігація TomTom Traffic 3D з відображенням точок зарядки електромобіля;

– новий перемикач «e-Toggle» замість звичайного важеля МКПП / АКПП;

– селектор для вибору режимів їзди («Eco», «Normal», «Power»);

– кнопка активації паркувального гальма.

Всі версії новинки Peugeot e-Expert оснащені електричним стоянковим гальмом («ручник» з електроприводом і управлінням кнопкою) – інновація для даної моделі. Ця функція сприяє комфорту і зручності в щоденній експлуатації, а також забезпечує додатковий простір на підлозі, адже традиційного важеля ручного гальма тепер немає.

В Peugeot впевнені, що нова електрична версія e-Expert зможе відповідати всім специфічним запитам клієнтів і дозволить посилити позиції сімейства Expert в своєму класі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобіль Ford Mustang Mach-E заряджається швидше, ніж вважалось: як так вийшло

Природа очистилась: у Києві сталося ДТП між двома електромобілями