in

Citroen e-Jumpy: фургон для профі відтепер з електромотором

Citroen e-Jumpy: фургон для профі відтепер з електромотором

Компанія Citroen перевела на електротягу свою модель Jumpy.

Електромобіль має такі ж характеристики, що й його родич Opel Vivaro.

Зокрема, e-Jumpy матиме 136-сильний електромотор (260 Нм) та два типи літієво-іонних акумуляторів – ємністю 50 кВт/год й запасом ходу 230 км, та  на 75 кВт/год з пробігом 330 км. 

Citroen e-Jumpy: фургон для профі відтепер з електромотором

В Citroen наголосили, що гарантія на батарею складає вісім років або 160 тисяч км.

Citroen e-Jumpy: фургон для профі відтепер з електромотором

У базовій модифікації e-Jumpy буде обладнаний однофазним зарядним пристроєм на 7,4 кВт. За додаткову плату можна буде встановити трифазний на 11,3 кВт. 

Citroen e-Jumpy: фургон для профі відтепер з електромотором

До 80% акумулятор від 100-кіловатної станції можна зарядити за 30-45 хв в залежності від ємності акумулятора. При використанні стандартного зарядного бокса час зарядки буде складати від семи до одинадцяти з половиною годин. 

Citroen e-Jumpy: фургон для профі відтепер з електромотором

Перевозити в електромобілі можна вантаж довжиною від 3,32 м до 4,02, буксирувати причіп масою до тонни і розвинути швидкість до 130 км/год.

Також повідомляється, що будуть доступні декілька версій моделі з різною довжиною.

Citroen e-Jumpy: фургон для профі відтепер з електромотором

В Citroen зазначили, що автівка буде мати системи автоматичного гальмування, стеження за розміткою, утримання в смузі і розпізнавання знаків, а також мультимедійну систему з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto й навігацією.

А тепер – більш детально про нього.

Бренд CITROЁN пропонує новий електричний фургон е-Jumpy, який відноситься до сегменту «BEV» (Battery Electric Vehicle, електричний транспортний засіб на акумуляторах). Новинка максимально адаптована до специфічних запитам даного сегмента ринку і його клієнтів. Пропонуючи два акумулятора на вибір клієнтам, електричний фургон е-Jumpy забезпечує кращий в класі запас ходу і повністю відповідає запитам ринку – запас ходу близько 300 км!

е-Jumpy: повністю електричний фургон

Новий електричний фургон максимально інтегрований в лінійку моделі Jumpy, візуально відрізняючись лише зарядним портом, який розташований на лівому передньому крилі. Серед дизайнерських елементів, які виділяють електричну версію, слід зазначити оригінальну панель замість традиційної решітки радіатора, а також логотипи «е» спереду і ззаду.

Два аккумулятора, два варіанта запаса хода

Завдяки використанню універсальної платформи ЕМР2 від Групи PSA, електрична версія фургона Jumpy може запропонувати клієнтам на вибір два тягових акумулятора, які відрізняються своєю ємністю і, відповідно, запасом ходу. Покупці можуть вибрати саме той варіант, який найкраще підходить для їх сфери діяльності та відповідає бюджету.

Два варіанта акумуляторної батареї на вибір клієнта:

акумулятор 50 кВтг забезпечує запас ходу 230 км згідно з правилами вимірювального циклу WLTP, складається з 18 модулів, пропонується для трьох варіантів кузова (XS, M, XL);

акумулятор 75 кВтч забезпечує запас ходу 330 км згідно з правилами вимірювального циклу WLTP, складається з 27 модулів, пропонується для трьох варіантів кузова (XS, M, XL).

Електричний фургон CITROЁN е-Jumpy оснащений тяговими акумуляторами типу «Літій-Іон»: сьогодні це найрозвиненіша і сучасна технологія на масовому ринку. Важливо відзначити, що гнучка і універсальна платформа EMP2 дозволяла максимально щільно інтегрувати акумуляторну батарею в шасі (в нижню частину кузова) – таким чином, вдалося зберегти максимум корисного обсяг для перевезення вантажів. Тяговий акумулятор зберігає і видає електроенергію не тільки для електродвигуна, але також для роботи обігрівача салону, кондиціонера, інших систем. Рівень заряду акумулятора відображається на панелі приладів.

Гарантія на тяговий акумулятор і силову установку становить 8 років або 160 тис. км.

Зовнішні розміри кузова і внутрішній простір

Новинка CITROЁN е-Jumpy пропонує всі переваги базової моделі Jumpy з ДВС (двигуном внутрішнього згоряння). Електричний фургон об’єднує компактні розміри, хороші можливості трансформації, продуману ергономіку, внутрішній простір, відмінну вантажопідйомність: ідеальна робоча конячка! Фургон CITROЁN е-Jumpy доступний в трьох варіантах довжини кузова: XS, M, XL. Особливо варто відзначити компактну версію XS довжиною 4,6 м – відмінний варіант для перевезень на тісних центральних вулицях великого міста-мегаполісу.

У той же час, модель CITROЁN е-Jumpy з кузовом XS як і раніше може запропонувати корисний внутрішній об’єм 5,1 куб. м, при цьому залишаючись дуже компактним фургоном з невеликими зовнішніми розмірами. А камера заднього виду «Top Rear Vision» і датчики паркування (спереду і ззаду), полегшує маневрування в обмеженому просторі. Більшість версій CITROЁN е-Jumpy мають висоту до 1,9 м – все для того, щоб фургон міг проїхати на підземні паркінги торговельних і офісних центрів: деякі конкуренти позбавлені подібного переваги.

Водіння та управління

Електромотор дозволяє управляти фургоном CITROЁN е-Jumpy відповідно до обраного режиму руху, також він може працювати в режимі рекуперації, збираючи електроенергію при уповільненнях і гальмуваннях. Електричний двигун розвиває потужність 100 кВт (136 к.с.) і крутний момент 260 Нм. Максимальна швидкість досягає 130 км / ч в будь-якому з трьох режимів руху, які перемикаються селектором в салоні електромобіля:

режим «Normal» – пропонує оптимальне поєднання запасу ходу і доступної потужності; 

режим «Есо» – дозволяє досягти максимального запасу ходу, зменшує потужність обігріву салону і системи кондиціонування, обмежує крутний момент і потужність електромотора;

режим «Power» – забезпечує динамічні якості на рівні режиму Normal навіть за умови високого завантаження фургона.

Гнучкість під час зарядки акумулятора

Новинка пропонує кращі в класі можливості управління процесом зарядки. Так, за допомогою програми «MyCitroën», водій може управляти зарядкою акумулятора і контролювати ряд параметрів. Наприклад:

– бачити поточний рівень заряду акумулятора і запас ходу;

– включити попереднє охолодження салону за допомогою кондиціонера;

– запрограмувати потрібний час включення зарядки (за допомогою смартфона або планшета в додатку «My Citroën», або безпосередньо на сенсорному дисплеї в салоні).

Останній варіант можливий при використанні як домашньої зарядної станції (Mode 2), так і на «швидких» громадських зарядках (Mode 3). Після програмування часу початку зарядки, необхідно кабель до електромобіля та натиснути кнопку, розташовану всередині зарядного порту.

Системи допомоги водію

Новинка CITROЁN е-Jumpy пропонує 15 корисних систем, функцій і технологій для допомоги водієві під час щоденних поїздок. Вони забезпечують безпеку під час руху, роблять більш зручним процес завантаження / розвантаження речей, додають комфорт для водія.

Відзначимо найбільш унікальне обладнання моделі CITROЁN е-Jumpy:

сенсорне відкривання і закривання бічних дверей (унікально для даного сегмента!) – так, завдяки сенсору в нижній частині кузова і електроприводу зсувних бічних дверей, водій може відкрити і закрити двері без їх торкання руками, досить лише провести ногою під кутом заднього бампера;

проекційний дисплей «Head-Up Display» (унікально для даного сегмента!) дозволяє водієві контролювати швидкість, круїз-контроль, переглядати підказки навігації, навіть не відриваючи погляд від дороги – більше комфорту і безпеки;

камера заднього виду «Top Rear Vision» показує навколишнє оточення позаду автомобіля, а також може автоматично перемикати режими відображення – звичайний або з наближенням;

безключевий доступ в салон і запуск двигуна після натискання кнопки (унікально для даного сегмента!);

– система автоматичного екстреного гальмування Active Safety Brake;

– функція допомоги при старті на підйомі Hill start assist;

– моніторинг уваги водія Driver attention alert;

– контроль рядності руху Lane departure warning system;

– попередження про можливість зіткнення Collision risk alert;

– нагадування про необхідність перерви в далекій дорозі Coffee Break Alert;

– система допомоги при їзді по бездоріжжю Grip Control;

– інтелектуальне автоматичне керування дальнім світлом;

– обмежувач швидкість з функцією розпізнавання рекомендованої швидкості; 

– круїз контроль;

– система моніторингу “сліпих зон” дзеркал заднього виду.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні презентували новинку – електрофургон MAN eTGE. Електромобілі вже встигли оцінити в Європі – модель вийшла ще в липні 2018 року, однак до нас доїхала лише зараз.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Citroen e-Jumpy: фургон для профі відтепер з електромотором
Грабіжник викинув водія з-за керма Tesla та поїхав: власник електромобіля помстився

Грабіжник викинув водія з-за керма Tesla та поїхав: власник електромобіля помстився

Автоматичне розпізнавання маски: Uber запровадив низку заходів безпеки в Україні

Автоматичне розпізнавання маски: Uber запровадив низку заходів безпеки в Україні