in

Не зрушить з місця, доки не пристебнутися: в Україні презентували новий електрофургон MAN eTGE

В Україні презентували новинку – електрофургон MAN eTGE. 

Електромобілі вже встигли оцінити в Європі – модель вийшла ще в липні 2018 року, однак до нас доїхала лише зараз.

Також нещодавно лінійку eTGE доповнила вантажопасажирська версія Сombi на 8 посадочних місць.

MAN eTGE обладнана світлодіодною головною оптикою. Окрім того електрофургон отримав електромотор потужністю 100 кВт (136 к.с.) та має найширший діапазоні оборотів – від 3300 до 11 700 в хвилину.

Під підлогу вантажного відсіку eTGE встановили літій-іонний акумулятор ємністю 35,8 кВт/год, який дозволяє проїжджати 173 км згідно з циклом NEDC та 115 км за циклом WLTP. Фактичний пробіг электрофургон складає від 120 до 140 км. Варто зазначити, що це досить непоганий показник, якщо враховувати середньостатистичний щоденний пробіг фургона містом, який коливається від 60 до 80 км.

Доступна у автівці й функція швидкісної зарядки –  на станції в 40 кВт eTGE можна зарядити до 80% за 45 хвилин. При стандартній зарядці на станції 7,2 кВт до 100% автомобіль буде заряджатися 5 годині 20 хвилин. Також можна скористатися і звичайною розеткою на 220 В – в цьому випадку час зарядки збільшиться до 9 годин. 

На акумулятор діє фірмова гарантія – 8 років або 160 тисяч км пробігу. Вона передбачає збереження не менше 70% ємності під час зазначеного періоду експлуатації.

Однією з цікавих функцій електрофургона є те, шо він не зрушить з місця, якщо водій не пристебнутий.

Салон eTGE оснащений кріслоа Сomfort Plus, а для початку руху водій повинен перевести селектор автоматичної (одноступінчатої) коробки передач в режим Drive. Потім варто відпустити ручник (традиційний підлоговий).

Максимальна швидкість автомобіля обмежена 90 км/год.

Заряджати акумулятор під час руху можна в режимі рекуперації, який спрацьовує автоматично при натисканні на педаль гальма, а також при відпуску акселератора.

В стандартній комплектації в електрофургоні доступна система аварійного гальмування EBA (Electronic Brake Assist), система проти бокового вітру Сrosswind, «помічник» проти відкату при рушанні на підйомі – Hill Assist. Також є система High Beam Assist, яка автоматично змінює яскравість дальнього світла, що оберігає водіїв зустрічних автомобілів від засліплення.

Має MAN eTGE й багатофункціональне кермо, клімат-контроль з роздільним установкою температури для водія і пасажирів та лобове скло з електрообігрівом.

Електрофургон розрахований на повну масу до 3,5 т, однак можливий і варіант на 4,25 т. Наразі eTGE доступний лише зі стандартною колісною базою і високим дахом. Корисний об’єм автівки складає 10,7 м куб, а вантажопідйомність – 969 кг.

Вартість електрофургона в Україні складає 69 900 євро.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайський бренд Neuron EV показав дві моделі на електротязі – пікап nа вантажівку – які дуже сильно нагадують відповідні моделі Tesla.

За матеріалами: van.man

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Bolt запускає послугу перевезення домашніх тварин Pets

Дивний ззовні – гарний зсередини: в Китаї презентували новий електромобіль Chevrolet Menlo