Новим рекордсменом Книги рекордів Гіннеса стала електрична вантажівка, побудована на шасі 19-тонного Volvo FH.
Раніше вона протягом шести місяців використовувалася логістичною компанією DPD Switzerland для регіональних перевезень по Швейцарії. Futuricum обладнаний чотирма тяговими акумуляторами сумарною ємністю 680 кВт•год та силовою установкою потужністю понад 680 к.с. Паспортний запас ходу – 400 км.
Під час рекордного заїзду по швидкісному овалу автодрому Contidrom у випробувальному центрі Continental вантажівка була «взута» у шини Continental EfficientPro з «оптимальним опором коченню». Протяжність овалу – 2,8 км. В цілому за 22 години 56 хвилин електровантажівка спорядженою масою 15,5 тон, включаючи 4,6-тоний акумуляторний блок та змінний кузов, подолала 392 кола, тобто 1099 км.
Заїзд проходив при температурі повітря 14 °C, температурі землі – 23°C та середній швидкості вітру 18 км/год з поривами до 40 км/год. Два водія змінювали один одного за кермом вантажівки кожні 4,5 години. Середня швидкість заїзду склала – 50 км/год, а середнє споживання енергії – 58 кВт•год/100 км.
«Ми вирішили інвестувати в електричну мобільність на ранньому етапі. Вантажівка Futuricum вже близько шести місяців курсує між складом у Мьоліні недалеко від Базеля та розподільчим центром у Бухсі/Цюріху. Електрична вантажівка може без проблем долати близько 300 кілометрів щодня. Ми пишаємося тим, що тепер можемо офіційно задокументувати наш рівень продуктивності», – прокоментував це досягнення директор зі стратегії та інновацій DPD у Швейцарії Марк Франк.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo Trucks розкрила технологічні особливості нових великотоннажних електровантажівок.
За матеріалами: Futuricum
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: