in

Volvo Trucks розкрила технологічні особливості нових великотоннажних електровантажівок

Завдяки нещодавно випущеним електровантажівкам Volvo FH, FM і FMX компанія Volvo Trucks повністю готова до швидкого переходу до більш екологічного транспорту та значного прискорення електрифікації сегменту вантажного автотранспорту. Революційна технологія, що заснована на універсальній платформі, робить ці вантажівки придатними для широкого спектру вантажоперевезень, дозволяючи багатьом транспортним компаніям легше розпочати власний шлях електрифікації.

З початком продажів трьох нових повністю електричних вантажівок – FH, FM і FMX – Volvo Trucks тепер може запропонувати клієнтам увесь модельний ряд з шести електрифікованих моделей вантажівок. Виробництво нових електричних великотоннажних вантажівок розпочнеться з випуску тягачів у другій половині 2022 року, після чого з початку 2023 року будуть випускатися шасі. 

Нові великотоннажні вантажівки для регіональних перевезень і будівельної галузі мають повну масу автопоїзда до 44 тонн і постачаються у двох варіантах висоти шасі, з колісною базою від 3800 до 6700 мм у різних конфігураціях – для двох-, трьох- або чотиривісних шасі.

«Для побудови наших нових електричних вантажівок була використана та сама універсальна платформа, що установлюється на аналогічних дизельних або газових вантажівках, і наші нові електричні вантажівки забезпечують різноманітність вибору та можуть задовольняти найрізноманітніші транспортні потреби», – коментує Йонас Одермальм (Jonas Odermalm), віце-президент з продуктової лінійки електричних вантажівок Volvo Trucks. 

Використання трьох двигунів у поєднанні з коробкою перемикання передач I-Shift дозволило створити унікальний ходовий блок 

Три електродвигуна поєднуються з коробкою передач I-Shift від Volvo Trucks, що добре зарекомендувала себе і яка має унікальний новий механізм перемикання передач, оптимізований для електродвигунів. Разом двигуни і коробка передач I-Shift утворюють потужний електричний привід, який забезпечує безпрецедентну та високоефективну керованість – з сумарною потужністю електродвигуна 490 кВт (666 к.с.) і крутним моментом коробки передач до 28 000 Нм. 

«Оскільки вантажівка завжди стартує з найвищої можливої передачі, досягається енергоефективність і економія завдяки мінімальній кількості циклів переключення передач. Водночас нижчі передачі, звичайно, можуть використовуватися на крутих дорогах або для старту, коли є потреба у додатковому крутному моменті та контролі», – пояснює Йонас Одермальм. 

Для відбору потужності є три варіанти, які відповідають потребам замовника: електричний (40 кВт), електромеханічний (70 кВт) і редукторний (150 кВт). 

Акумулятори нового покоління з високою щільністю енергії 

Для тягових батарей з високою щільністю енергії, що будуть збиратися на заводі Volvo, використовують літій-іонні елементи останнього покоління. Електрична вантажівка з шістьма акумуляторними блоками має номінальну потужність 540 кВт/год, забезпечуючи поїздки на відстань до 300 км*. 

Гнучка і швидка зарядка 

Пропонуються два способи зарядки вантажівок: зарядка змінним струмом потужністю до 43 кВт, що ідеально підходить для нічної зарядки, або набагато більш швидка зарядка постійним струмом потужністю до 250 кВт.

Другий варіант дуже зручний при роботі в дві зміни або якщо Вам потрібно зарядити вантажівку під час обідньої перерви, щоб збільшити запас ходу. Із зарядним пристроєм постійного струму потужністю 250 кВт можна зарядити до 80 відсотків ємності батареї менш ніж за 90 хвилин**.

Поступовий перехід на електровантажівки

Volvo Trucks на додаток до електровантажівок пропонує повну екосистему рішень з обслуговування, ремонту та фінансування. Систему розроблено спеціально для вантажоперевізників з метою полегшення та прискорення їхнього переходу на електрифікований транспорт.  

«Для транспортних компаній важливо, щоб перехід на електровантажівки здійснювався поступово, плавно і легко. Протягом багатьох років у них буде змішаний парк з вантажівок з різними трансмісіями, і вони можуть продовжувати використання таких систем, як Dynafleet, а також будуть звертатися до того самого постачальника послуг для всіх своїх вантажівок Volvo. Трансмісія може відрізнятися, але все інше дуже схоже, що робить перехід на електричні вантажівки плавним і логічним», – підсумовує Йонас Одермальм.

Пропозиція Volvo Trucks по електромобілям для Європи 

Моделі 

  • Volvo FH Electric – для регіональних і міжміських перевезень. 
  • Volvo FM Electric – універсальна вантажівка для важких місцевих перевезень і регіональних перевезень. 
  • Volvo FMX Electric – для більш екологічних і практично безшумних транспортних операцій в будівельній галузі. 
  • Volvo FE Electric – для місцевих і міських перевезень, транспортування відходів. 
  • Volvo FL Electric – для місцевих і міських перевезень. 

Програма також включає модель Volvo VNR Electric для північноамериканського ринку. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Автомобіль року в Україні. Яким він буде у 2022 році?

Опубліковані перші фото “вбивці” Tesla Model S: яким буде електричний седан Nio ET7