Офіційна прем’єра кросовера відбулася на автосалоні у Гуанчжоу.
Як було оголошено під час презентації, на ринку Aion LX Plus з’явиться у січні 2022 року. Електрокросовер укомплектований новою кремнієвою батареєю з негативним електродом із губчастого графена. Використання останнього дозволило створити батарею на 14% легшу та на 20% компактнішу від аналогів. При цьому щільність зберігання заряду зросла до 205 кВт·год/кг.
За заявою GAC, батарея ємністю 144 кВт·год дозволяє Aion LX Plus проїжджати без підзарядки до 1008 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Заряджати батареї власники кросоверів зможуть від фірмових станцій нового покоління потужністю 480 кВт.
На ринку кросовер запропонують у моно- та повнопривідній версіях. Віддача єдиного двигуна у моноприводних модифікаціях складе 245 або 326 к.с.
Повнопривідний Aion LX Plus укомплектований двома агрегатами сукупною потужністю 725 к.с. та двоступінчастою коробкою передач. З місця до 100 км/год такий кросовер пришвидшується за 2,9 секунди. Залежно від версії запас ходу складе від 650 до 1008 км. Ціни на новий електрокросовер поки не оголошено.
Як раніше повідомляв Autogeek, GAC Group розробила водневий двигун внутрішнього згоряння.
За матеріалами: Nikkei Asian Review
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: