in

Китайська GAC Group розробила водневий двигун внутрішнього згоряння

Китайська GAC Group розробила водневий двигун внутрішнього згоряння

Нова екологічно чиста силова установка вже успішно пройшла випробування.

За заявою GAC Group, ККД водневого двигуна внутрішнього згоряння становить 44%. Технічні характеристики агрегата, розробленого в рамках програми вивчення альтернативних джерел енергії, не повідомляються. Планів щодо його комерціалізації та використання у серійних автомобілях у китайської Групи, поки немає.

GAC дещо відстає від конкурентів у плані розвитку альтернативних силових агрегатів, але деякі зрушення у цьому напрямку вже є. Три місяці тому виробник електромобілів GAC Aion представив технологію швидкісної зарядки, яка дозволяє поповнювати батарею електромобіля зі швидкістю порівняною з заповненням баку бензином. Роботу зарядної системи у двох версіях – 3С и 6С – китайці продемонструвалі на Дні технологій 27 липня 2021 року.

Під час демонстрації системи батарея ємністю 35,1кВт•год при напрузі 856,6 В та струмі 562,8 А зарядилася за 4 хвилини. Першим нову швидкісну зарядку отримав кросовер Aion V з гафреновою батареєю. Новинку представили у вересні цього року одразу у двох версіях –  3С з запасом ходу 500 км та 6С – 1000 км. 

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія GAC Aion розробила нову технологію швидкісної зарядки електромобілів.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Китайська GAC Group розробила водневий двигун внутрішнього згоряння
HYVIA представили перший прототип водневого фургона Renault Master Van H2-TECH та заправну станцію для нього

HYVIA представили перший прототип водневого фургона Renault Master Van H2-TECH та заправну станцію для нього

Понад 6000 за 48 годин:  електромобіль Ora Good Cat отримав рекордну кількість замовлень

Понад 6000 за 48 годин: електромобіль Ora Good Cat отримав рекордну кількість замовлень