in ,

HYVIA представили перший прототип водневого фургона Renault Master Van H2-TECH та заправну станцію для нього

Компанія HYVIA, створена в червні 2021 року, презентувала прототип фургона Renault Master Van H2-TECH, який не генерує викидів CO2 та має збільшений пробіг і швидку заправку.

HYVIA являє собою спільне підприємство, що належить в рівній мірі Renault Group, ключовому гравцю в автомобільній промисловості, і Plug Power, світовому лідеру в області рішень для водневих і паливних елементів.

Renault Master Van H2-TECH оснащується системою паливних елементів потужністю 30 кВт, виробництво якої буде розгорнуто у Франції до кінця року. Автомобіль, силова установка і воднева система також виробляються у Франції, оскільки Master Van випускається на заводі в Батійї. Двигун виробляється на заводі в Клеоні. Водневі резервуари буде поставляти французька компанія Faurecia.

Фургон підходить для бізнесу, великих замовників, автопарків та місцевих громад. Водневі силові установки особливо актуальні для легкого комерційного транспорту, так як дозволяють збільшити пробіг при перевезенні важких вантажів і активної експлуатації. 

Master Van H2-TECH має вийти на ринок в 2022 році. Це великий фургон для перевезення товарів з об’ємом вантажного відсіку 12 м3 і пробігом до 500 км. 

Великий фургон для перевезень з об’ємом вантажного відсіку 12 м3 і пробігом до 500 км з’явиться в 2022 році.

Фургон оснащується системою паливних елементів потужністю 30 кВт, акумулятором на 33 кВт-год і резервуарами на 6 кг водню (4 резервуари по 1,5 кг).

Інтеграція електричних і водневих систем здійснюється PVI, дочірнім підрозділом Renault Group з Грес-Арменвілье. Систему паливних елементів почнуть збирати на заводі Renault у Франції до кінця року.

Водневі резервуари буде поставляти французька компанія Faurecia.

Воднева заправна станція HYVIA дозволяє заправитися приблизно за 5 хвилин, а сам процес не складніший заправки бензином, що серйозно розширює можливості експлуатації автомобіля. Водень може подаватися під тиском 350 і 700 бар.

Станція працює наступним чином: водень виробляється на місці за допомогою електролізу або поставляється автоцистернами. На станції водень стискається для зберігання, а потім заправляється в автомобіль. При цьому пріоритетна увага приділяється безпеці – ця система відповідає всім технічним нормам.

Водневі заправні станції можна буде купити або взяти в оренду.

Збирати водневі заправні станції HYVAA почнуть у Франції на заводі Renault у Флані до кінця року.

Ці прототипи є першою демонстрацією комплексної екосистеми HYVIA. Вона включає в себе виробництво водню на електролітичних установках, доставку до заправних станцій, а також лінійку легких комерційних автомобілів з силовими установками на паливних елементах (Van, Chassis Cab і Citybus), яка з’явиться на додаток до акумуляторних електромобілів.

Далі заплановано випуск наступних прототипів: 

  • Master Chassis Cab H2-TECH — великий фургон зі збільшеним на 19 м3 вантажним відсіком і пробігом в 250 км. 
  • Master Citybus H2-TECH — міський міні автобус місткістю до 15 пасажирів з пробігом близько 300 км, який ідеально підійде в якості службового і громадського транспорту. 

Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що Renault запропонує великий вибір легких комерційних автомобілів на водні до кінця 2021 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

В Україні презентовано екологічний та технологічний Maserati Levante Hybrid: ціна – від €94 000

Китайська GAC Group розробила водневий двигун внутрішнього згоряння