Акумуляторна система електротягача складається із дев’яти великих модулів.
За кілька тижнів після презентації Tesla Semi з’явився цікавий набір технічних зображень з онлайн-каталогу запчастин компанії, які проливають світло на різні системи тягача. Зокрема, одне з зображень дає уявлення про пструктуру акумуляторної системи, яка розрахована приблизно на 1000 В.
Як виявилось, акумуляторний блок Semi складається з дев’яти великих модулів, три з яких (середній ряд) здаються більшими. Встановлені вони під кабіною вантажівки. Відомо, що версія із запасом ходу 805 км, за оцінками, укомплектована батареями приблизно ємністю 850-900 кВт•год. У розробці також модифікація із запасом ходу 483 км, яка, ймовірно, отримає менший блок.
Силова установка у тягача – тримоторна. При чому агрегати встановлені на другій та третій вісях. У документації друга вісь називається «крутний момент» й має два електродвигуни. Активується вона при прискоренні чи значних навантаженнях. Третя вісь – «ефективна» – оснащена одним двигуном, оптимізованим для руху з постійною швидкістю по шосе. Як раніше повідомили в Tesla, електродвигуни Semi мають ротори з вуглецевими втулками, як у Tesla Model S та Model X Plaid, представленіої 2021 року.
Ще один цікавий момент – наявність на борту Tesla Semi системи охолодження акумуляторного блоку. Вона дозволить заряджати вантажівку від швидкісних терміналів потужністю понад 1 МВт.
Також у галереї є зображення систем кермового управління й гальмування та дані про повну масу вантажівки, розмірність шин та номінальний тиск. Як відомо, повна маса Tesla Semi (з причепом) складає 37 195 кг.
Як раніше повідомляв Autogeek, німецький завод Tesla збільшив кількість збирання до 3000 електромобілів на тиждень.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: