Hyundai розкрив усі подробиці оновленого електромобіля Ioniq 5. Найзначніше оновлення стосується акумулятора. Відтепер машина оснащується тяговою батареєю на 84 кВт*год та має запас ходу на рівні 480-490 км для задньопривідної моделі.
Відомо, що при підключенні до швидкого зарядного пристрою потужністю 350 кВт акумуляторна батарея може заряджатися від 10 до 80% за 18 хвилин.
Корейський автовиробник також оснастив електромобіль новими амортизаторами, які використовують частоти, що передаються на шини, щоб погасити будь-які дратівливі вібрації від поверхні дороги. Амортизатори контролюють стан дорожнього покриття та швидкість автомобіля, щоб забезпечити більш комфортну їзду.
Серед інших удосконалень – нова форма колісних арок і аеродинамічних компонентів кузова для зменшення низькочастотних шумів. Навіть віддалене дзижчання електродвигунів було заглушено додатковими звукопоглинальними матеріалами. І без того безпечний автомобіль, Hyundai посилив передні та задні двері, зробив центральну стійку ще жорсткішою та додав бічні подушки безпеки другого ряду.
Цікаво, що компанія також зменшила розмір цифрових бічних дзеркал та додала склоочисник на заднє скло. У салоні прописалась оновлена інформаційно-розважальна система, що може вдосконалюватися завдяки оновленням, що передаються по повітрю. Що стосується систем допомоги водієві, то Ioniq 5 отримав оновлення асистента утримання в смузі руху та моніторингу дистанції до інших авто при русі та паркуванні.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, мінівен Hyundai Staria отримав гібридну версію.