Автономний автобус Aurrigo Auto-Shuttle зараз проходить різнопланові випробування у Чехії та Британії. Відомо, що компанія планує з часом прибрати людину-водія з машини найближчим часом.
Компанія Aurrigo, що базується у Британії, представила автономний автобус Auto-Shuttle, що призначений для проекту Living Lab for Autonomous Electric Vehicles. Ця ініціатива спрямована на оцінку потенціалу безпілотного громадського транспорту в Європі.
Спочатку автобуси матимуть людину-оператора, яка візьме на себе управління, якщо станеться помилка. Однак невдовзі Aurrigo планує прибрати людей-операторів і замінити їх віддаленим наглядачем, якого фізично немає в автобусі, але все одно він може взяти на себе процес керування, якщо щось піде не так. Таким чином, компанія сподівається привчити пасажирів до використання автобуса без водія, поки розробляється повністю автономна технологія.
“Міста стикаються з такими проблемами, як скорочення викидів, підвищення безпеки та мобільності велосипедистів і пішоходів, підвищення якості життя громадян. Безпілотні шатли або капсули можуть кардинально змінити ситуацію в містах, оскільки вони вирішують більшість цих проблем”, — сказав Бані Анварі, професор Університетського коледжу Лондона, який працює з Aurrigo над цим проектом.
Вважається, що автономні транспортні засоби зможуть забезпечити стабільний трансфер без водіїв і логістичні послуги між різними європейськими містами. Aurrigo співпрацює з Living Lab for Autonomous Electric Vehicles, яка фінансується Європейським Союзом, і цей проект очолює Університетський коледж Лондона. Транспортні засоби виробника Auto-Shuttle зараз працюють у Празі та Брно, а також у Мілтон-Кейнс, Британія.
“Це перше розгортання Auto-Shuttle для Aurrigo в континентальній Європі, і ми раді працювати з такою престижною групою партнерів, щоб рухатися до цього важливого кроку в автономному громадському транспорті. Середньовічні мощені вулиці Праги, побудовані ще до появи автомобілів і автобусів, різко контрастують із сучасними дорогами Мілтон-Кейнса, що свідчить про важливість випробувань у багатьох містах”, – сказав Девід Кін, генеральний директор Aurrigo.
Auto-Shuttle покладається на технологію LiDAR, а також на камери та власне програмне забезпечення Aurrigo, щоб надати чітку, послідовну картину навколишнього світу. У компанії кажуть, що працюють з надійними системами безпеки, щоб відповідально впроваджувати свою технологію.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, GM готує до запуску мінівен без керма.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: