Євросоюз затвердив нові норми викидів двигунів автомобілів під назвою Євро-7. Зазначається, що для легкових авто вони фактично лишились на рівні Євро-6, а от автобуси та вантажівки повинні мати мотори з покращеними нормами викидів.
Прихильники чистого повітря та групи активістів, які борються зі зміною клімату, обурилися після того, як законодавці ЄС погодилися послабити заплановані норми викидів Євро-7. Загалом 329 євродепутатів проголосували за змінені пропозиції, лише 230 були проти, а 41 утримався. Наступним етапом є початок переговорів з окремими урядами кожної країни-члена до того, як змінений план буде внесено в закон.
Це чудова новина для автовиробників, багато з яких голосно виступали проти початкових правил Євро-7, стверджуючи, що вони вимагатимуть, щоб автомобілі були оснащені дорогим обладнанням, яке могло б додати тисячі євро до ціни нового авто.
Цікаво, що однією з “жертв” очікуваних більш жорстких екологічних норм Євро-7 стала механічна коробка передач у Golf GTI. Німецький автовиробник відмовився від її встановлення на хетчбек саме через побоювання нових норм викидів.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/11/2024-vw-golf-gti-380-9-2048x1366-1-1024x683.webp)
Відомо, що нові правила почнуть діяти для усіх машин, що будуть випущені після 2026 року. Депутати Європарламенту вирішили, що ліміти викидів для автобусів і вантажівок все одно повинні бути посилені, і погодилися звернути увагу на викиди частинок шин і гальм від автомобілів. У майбутньому, коли електромобілі стануть більш звичним явищем, увага до таких видів викидів лише посилюватиметься, оскільки електромобілі, як правило, важчі за транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння, а отже, вони демонструють більш інтенсивний знос гальм та шин.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Bosch разом з IBM займуться дослідженнями з розробки потужних батарей для електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: