in

Ринок у мільярди євро: у Bosch розповіли про перспективи розвитку автомобільної електроніки

Програмне забезпечення є основою майбутнього для автомобілів. У цій галузі Bosch має перевагу завдяки своїй потужній експертизі не лише в автомобільному програмному забезпеченні, але й у апаратному, необхідному для нього, і вже демонструє значне зростання виробництва автомобільних комп’ютерів.

Компанія очікує, що у 2026 році продажі лише комп’ютерів для допомоги водієві та інформаційно-розважальних систем складуть 3 мільярди євро. Загалом розвиток бізнесу для Bosch є позитивним, навіть попри нестабільне та складне середовище.

Очікується, що продажі в бізнес-секторі мобільності зростуть на стійкі 10 відсотків у 2023 році після коригування впливу обмінного курсу. Це зростання включає як ціновий вплив, так і помітне збільшення обсягу.

“Bosch знається на програмному забезпеченні та використовує його для формування майбутнього мобільності. Наша технологія зробить програмно-визначений автомобіль реальністю та допоможе вивести його на дороги”, — зазначив Стефан Хартунг, голова правління Bosch, на IAA Mobility 2023 у Мюнхені.

У рамках цих зусиль компанія реорганізує бізнес-сектор мобільності з 1 січня 2024 року. Це має посилити співпрацю між суміжними підрозділами.

Так, лише у сфері мобільності Bosch працює 38 000 розробників програмного забезпечення – більше, ніж у будь-якій іншій компанії в автомобільній промисловості.

Інноваційні транспортні засоби вимагають нової централізованої ІТ- та електронної архітектури. Bosch — одна з небагатьох компаній, яка розробляє цю архітектуру, і яка знає, як контролювати взаємодію між автомобільною електронікою та хмарними технологіями. Компанія пропонує апаратно-незалежне забезпечення, яке працює на мікросхемах різних виробників. Одним із результатів цього є спеціальне проміжне програмне забезпечення для систем допомоги водієві та автоматизованих систем водіння, яке також допомагає розділити програмне та апаратне забезпечення.

Транспортні засоби, у яких програмне забезпечення є відправною точкою проєктування та розробки, можуть надати водіям персоналізований цифровий досвід водіння. Нові функції в таких областях, як допомога водієві, можуть бути додані в автомобіль по радіоканалу через оновлення програмного забезпечення.

“Програмне забезпечення є ключем до подальшого підвищення зручності та стійкості”, — продовжив Хартунг.

За його словами, в електромобілях, наприклад, програмне забезпечення полегшує підключене керування енергією та температурою, таким чином скорочуючи час заряджання акумулятора до 20 відсотків.

В рамках компанії Bosch, бізнес електромобільності демонструє постійний розвиток. Компанія на шляху до досягнення обсягу продажів у 6 мільярдів євро у 2026 році. Навіть минулого року Bosch вдалося збільшити виробництво компонентів для електромобілів приблизно на 50 відсотків. У 2023 році виробництво лише електродвигунів збільшиться вдвічі.

Програмне забезпечення Bosch також відіграє ключову роль у ширшій галузі електромобільності — наприклад, в автоматизованих системах переробки акумуляторів. Програмне забезпечення не лише здатне визначити походження та стан акумуляторів, але, керуючи виконавцями під час усіх етапів процесу, дозволяє швидко та безпечно розбирати акумуляторні блоки.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Bosch разом з IBM займуться дослідженнями з розробки потужних батарей для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Легендарний автогонщик Кімі Райкконен став головним консультантом електромобільного бренду Zeekr

Вперше в історії: електропікап Rivian R1T виграв змагання у жіночому ралі