in

У Європі електромобілі вже втретє за рік перевищили дизельні автомобілі за кількістю реєстрацій

Європейська асоціація автовиробників (АСЕА) опублікувала нову статистику автомобільного ринку ЄС. У вересні в країнах Євросоюзу зареєстровано 861 062 нових автомобіля, на 9,2% більше, ніж роком раніше. Найбільше додали ринки Італії (+22,7%) та Франції (+10,7%).

Загалом за перші три квартали 2023 року автомобільний ринок ЄС зріс на 16,9% до 8 мільйонів одиниць. Незважаючи на постійне зростання продажів протягом останніх 14 місяців, досягти «доковідного» рівня все ще не вдалося. У 2019 році перед пандемією в ЄС було продано 10 млн нових автомобілів. Як зазначається, з початку року зростають усі європейські ринки, за винятком Угорщини (-3,2%). Зокрема, Італія додала 20,5%, Іспанія – 18,5%, Франція – 15,9%, Німеччина – 14,5%.

За сегментами вподобання європейців розподілили наступним чином. На першому місці бензинові моделі з часткою ринку 34,1%, на 1,2% менше, ніж минулого року. При цьому у вересні 2023 року ринок бензинових автомобілів ЄС збільшився на 5,5%, до 293 884 од.

На другому місці електрифіковані моделі – 35,5% ринку. З них 27,5% – це звичайні гібриди (HEV) та 8,2% – що підключаються (PHEV). Сумарно у вересні на них припало 305 926 реєстрацій.

Загалом з початку року європейці придбали майже 2 млн нових гібридних автомобілів. Це на 28,8% більше, ніж за ті самі дев’ять місяців 2022 року. Найбільший внесок у досягнення цього результату зробили Німеччина (+44,1%), Італія (+34,8%) та Франція (+30,2%).

На плагін-гібриди минулого місяця припало 70 578 реєстрацій, 8,2% ринку проти минулорічних 8,9%. Частково причиною падіння стало зниження попиту на плагін-гібриди у Німеччині. Найбільший у Європі ринок у цьому сегменті втратив одразу 45,7%. Тоді як у Бельгії продажі таких автомобілів зросли на 71,4%, а у Франції – на 35,1%.

Третя позиція за електромобілями, яким втретє з початку року вдалося обійти дизельні моделі. Частка електромобілів у вересневих продажах склала 14,8% проти торішніх 14,1%. – 127 149 одиниць. При цьому у Німеччині реєстрації батарейних моделей впали на 28,6%. Це падіння компенсували Нідерланди (+70,8%), Швеція (+60,7%) та Франція (+34,2%).

Ринок дизельних автомобілів у вересні втратив 12,5% – 109 680 продажів. Їхня ринкова частка становить 12,7% проти 15,9% у вересні минулого року.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Польщі виготовлятимуть акумулятори для електромобілів Volkswagen.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Український стартап GO TO-U забезпечить зарядку електромобілів у Молдові: встановили три станції

Кросовери не в пріоритеті: Infiniti готує розкішний електричний седан