Toyota готова поділитися новою платформою для електромобілів з Subaru та Suzuki, щоб розподілити вартість інноваційної розробки.
Новий генеральний директор Toyota Кодзі Сато має великі плани щодо компанії, яку він сподівається перетворити на “електромобільного флагмана”. Щоб збільшити масштаб, компанія може поділитися своєю новою технологією акумуляторів зі своїми партнерами. Зазначимо, що японський гігант має частки в різних компаніях, таких як Subaru, Mazda, Suzuki, Daihatsu, Hino, Isuzu та ін.
Toyota раніше вже взяла на себе зобов’язання надати спорідненим компаніям свою гібридну технологію нового покоління. Зрештою, обмін технологією з партнерами допоможе розподілити витрати на її створення.
У рамках глобального плану Toyota планує продавати понад 3,5 мільйона електромобілів на рік до 2030 року, близько половини з яких базуватиметься на новій розробленій платформі, яку вона впровадить у 2026 році. Ця нова платформа може забезпечити запас ходу електромобілям до 1500 км.
Завдяки новим виробничим процесам, Toyota сподівається зменшити собівартість електромобілів, виробництво яких є надзвичайно дорогим. Автовиробник також сподівається зменшити свою залежність від працівників, та максимально автоматизувати виробництво нових моделей. Одночасно. він планує підвищити кваліфікацію співробітників на більш продуктивні ролі.
Як раніше повідомляв AUTOGEEK, нові акумулятори дозволять електромобілям Toyota проїжджати до 1450 км на одному заряді.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: