Stellantis представив платформу STLA Medium для електромобілів з запасом ходу понад 700 км. Вона розрахована на машини потужністю до 382 к. с.
Перші електромобілі на платформі STLA Medium будуть запущені у виробництво в Європі вже наприкінці цього року. Новинка стане першою з чотирьох платформ концерну для електромобілів, про які було оголошено в 2021 році.
Нова платформа є дуже гнучкою. Зокрема, моделі, що будуть базуватись на архітектурі Medium, можуть мати довжину від 4300 до 4900 мм, колісну базу 2700–2900 мм та кліренс понад 220 мм.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/stla-medium-platform-battery-pack-logo-1024x576.png)
Електромобілі на базі платформи STLA Medium пропонуватимуться з переднім, або повним приводом. Також у компанії заявили, що варто очікувати на появу машин на новій платформі потужністю від 215 до 382 к. с.
Нова архітектура розрахована на батареї ємністю до 98 кВтг. В Stellantis відзначили, що на машинах будуть встановлюватись так звані “стандартні” та “продуктивні” акумуляторні блоки. Перші забезпечать запас ходу у 500 км за циклом WLTP, а варіанти Performance – понад 700 км.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/07/stla-medium-platform-front-view-logo-1024x576.png)
STLA Medium має 400-вольтову електричну архітектуру та обіцяє забезпечити найкращу у своєму класі енергоефективність, час зарядки та можливості підключення. Автовиробник заявив, що електромобілі на базі цієї платформи зможуть заряджатися від 20 до 80% за 27 хвилин зі швидкістю до 2,4 кВтг на хвилину.
У компанії заявили, що на платформі STLA Medium щороку може вироблятися до двох мільйонів машин. Крім того, STLA Medium була створена із прицілом на твердотільні батареї. “Нова платформа є результатом трохи більше двох років безкомпромісних інновацій для забезпечення чистої, безпечної та доступної мобільності, що підтримуються нашими інвестиціями у розмірі 30 мільярдів євро у електрифікацію та програмне забезпечення до 2025 року”, – зазначив генеральний директор Stellantis Карлос Таварес.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, концерн Stellantis знайшов спосіб не відмовлятись від двигунів внутрішнього згоряння.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: