Уряд Японії планує зменшити залежність від китайських виробників акумуляторних блоків для електромобілів. За даними SNE Research, японські компанії, на чолі з Panasonic, яка постачає батареї Tesla, випускають менше 10% від світового обсягу акумуляторних блоків. У той же час китайські виробники, в основному CATL та BYD, контролюють більше половини ринку.
У рамках урядової програми субсидування японський уряд виділив Toyota Motor близько 853 мільйонів доларів. Ці кошти японський концерн направить на створення біполярних блоків LFP. Потенційно біполярна літій-залізо-фосфатна технологія дозволить збільшити запас ходу на 20%. При цьому такі акумулятори будуть на 40% дешевшими, ніж літій-іонні батареї поточного покоління, які використовуються в кросовері Toyota bZ4X.
Очікується, що виробництво акумуляторів наступного покоління концерн розпочне у 2026-2027 роках. Саме тоді на ринок вийде електромобіль на спеціально розробленій платформі, здатній забезпечити запас ходу близько 965 км.
Частину державної субсидії Toyota направить на дослідження та розробку твердотільних акумуляторів. Вони зможуть забезпечити пробіг без підзарядки на 20% більший за біполярні блоки LFP. Укомплектовані ними електромобілі проїжджатимуть приблизно 1160 км.
У 2025 році Toyota запустить у Кентуккі виробництво нового електричного кросовера, а загалом до 2026 року випустить 10 нових електромобілів. Також компанія інвестує 2,1 млрд доларів у завод із виробництва акумуляторів у Північній Кароліні. Паралельно Toyot продовжить розробки гібридних електромобілів та автомобілів із водневим двигуном.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ілон Маск запросив Toyota приєднатися до нового стандарту зарядних розʼємів Tesla.
За матеріалами: InsideEVs