in

Ілон Маск запросив Toyota приєднатися до нового стандарту зарядних розʼємів Tesla: слово за японцями

Генеральний директор Tesla Ілон Маск вважає, що Toyota – виробник електричного кросовера bZ4X – повинна приєднатися до так званої коаліції NACS, згідно з опублікованою вчора відповіддю у Twitter.

Маск має на увазі групу автомобільних брендів, які нещодавно вирішили відмовитися від роз’єму CCS1 у своїх електромобілях на користь роз’єму North American Charging Standard (NACS), розробленого Tesla.

Партнерство також надає їм доступ до мережі Tesla Supercharger із понад 12 000 пунктів заряджання по всій Північній Америці, яка вважається найнадійнішою в галузі з майже ідеальною статистикою безвідмовної роботи.

Ford був першим, хто змінив ситуацію, оголосивши, що з наступного року його електромобілі зможуть поповнювати свої батареї на станціях Supercharger за допомогою адаптера. Потім, починаючи з 2025 року, F-150 Lightning, Mustang Mach-E та E-Transit будуть оснащені входом NACS із заводу, таким чином усуваючи потребу в адаптері.

General Motors невдовзі пішла по стопах Ford, оголосивши про подібну угоду з Tesla та заявивши, що її електромобілі також будуть інтегровані з платіжною системою Supercharger, що забезпечить бездоганний досвід для власників автомобілів GM, як водії Tesla відчували з самого початку. Або, принаймні, це такий план.

Кілька інших компаній, таких як Freewire і EVgo, також стрибнули у вагон NACS, і тепер Ілон Маск, схоже, запрошує Toyota зробити те ж саме.

У розміщеному нижче твіті, який посилається на статтю Business Insider, яка описує історію дев’ятигодинної подорожі на Toyota bZ4X, якій знадобилося ще три години для зарядки акумуляторів, Ілон Маск відповів: «Вони повинні приєднатися до коаліції NACS!»

У матеріалі Business Insider говориться, що електромобіль Toyota не хотів заряджатися зі швидкістю вище 35 кіловат, навіть коли рівень заряду батареї становив 37%, що дуже далеко від того, що Tesla зазвичай може прийняти від Supercharger.

Тепер варто зазначити, що навіть якби bZ4X мав вхід NACS замість штекера CCS1, він усе одно заряджався б з тією ж швидкістю, але з доступом до набагато ширшої мережі заряджання, можливо, досвід був би трохи кращим .

У будь-якому випадку, якщо Toyota вирішить прийняти пропозицію Ілона Маска, це стане ще одним цвяхом у труну CCS1, враховуючи, що японська автомобільна група має амбітний план виробництва 1,7 мільйона електромобілів на рік до 2030 року. Адже в них віднедавна є нова, спеціально створена платформа та найсучасніша технологія акумуляторів, які, за словами Toyota, зрештою дозволять проїхати понад 1450 км на одному заряді.

За матеріалами: insideevs.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

На скейтборд-платформі: стартап Telo презентував електричний пікап розміром з Mini Cooper

Перший позашляховик Xiaomi вдалося зняти під час випробувань: він виявився гібридом (відео)