in

Тест-драйв оновленого MG HS: ключові фішки турбованого кросовера

Середньорозміний кросовер MG HS суттєво оновився. Серед ключових особливостей новинки – “свіжа” зовнішність та модернізована мультимедійна система. Що ще нового у британському кросовері та чи не втратила машина добре знайомі переваги?

“Трендова” зовнішність

Отже, що в редакції AUTOGEEK знали про MG HS до цієї миті? Нині на ринку представлене перше покоління моделі, яке презентували у Британії наприкінці 2019-го. У 2023 році авто пережило оновлення, саме рестайлінгова версія кросовера потрапила до нас на тест.

Зовні HS добряче нагадує одразу кілька кросоверів німецьких та японських брендів, хоча таке саме порівняння можна застосувати й до інших однокласників більш іменитих брендів. Взагалі, середньорозмірний кросовер є серійною моделлю концептуального MG X-Motion. Він дебютував на Пекінському автосалоні 2018 року. Автомобіль побудований на платформі SSA – підвіска McPherson спереду та багатоважільна конструкція ззаду.

Зрозумілий та місткий

У салоні оновленого MG HS ви не знайдете ніяких сюрпризів. Говорячи про ергономіку сімейного авто, це скоріш велика перевага, аніж недолік. Так, рульова колонка регулюється по висоті та глибині, а крісло водія має електроприводи налаштувань. Знайти зручну позицію за кермом неважко.

Версія Trophy додає електропривод сидіння пасажира. До того ж, у цьому випадку встановлені масивні спортивні сидіння з інтегрованими підголовниками – рідкість в авто цього цінового сегмента. Зазначимо, що водію з ростом 182 см такі цільні крісла здались доволі зручними, а от пасажири зросту 158-160 см трохи жалілись на профіль. Відзначимо, що вони відмінно утримують спину, та й виглядають дуже ефектно.

Посадка в кросовері досить висока, тому оглядовість вперед та по сторонах непогана. А ось огляд назад обмежений через невелике скло і високу віконну лінію, проте у всіх MG HS є камера заднього огляду. Другий ряд приємно вражає простором. Місця для ніг — більш ніж достатньо, та й над головою залишається непоганий запас. До того ж у спинок регулюється кут нахилу.

Об’єм багажника становить 463 л у звичайному стані та 1287 л – зі складеними задніми кріслами. Під підлогою ховається органайзер для дрібної поклажі, а під ним запаска-докатка. У MG HS Trophy двері багажника доповнені електроприводом.

Вибір варіантів

Новий MG HS в Україні доступний з бензиновими турбомоторами об’ємом 1,5 л (162 к. с.) та 2,0 л (228 к. с.). У першому випадку пропонують 6-ступінчасту механічну або 7-ступінчасту роботизовану КПП, а в другому – 6-ступінчастий робот. Більш сильний варіант є повнопривідним.

Тестовий кросовер має 228-сильну силову установку. Її ключова “фішка” – відмінна динаміка на швидкості до 110-130 км/год. У цьому діапазоні автомобіль може легко дати фору багатьом однокласникам з моторами на чверть меншого об’єму.

Але за все треба платити. Тому варто бути готовим до того, що на швидкості 110-120 км/год у дальній дорозі кросовер буде споживати 8,5-8,7 літра на 100 км пробігу. Якщо хочете значно менших показників на указчику витрат, то треба рухатись на 10-15 км/год повільніше. У місті машина з легкістю вкладається в 8-9 літрів на кожну сотню кілометрів, яка додається до показників на одометрі.

Двигун – турбований, привід – повний

Ключова особливість 2,0-літрового кросовера MG HS – це система повного поводу. Хоча розраховувати на серйозне бездоріжжя з кліренсом у 175 мм та відсутністю будь-якого управління режимами 4х4 не варто.

На асфальті повний привід забезпечує гарне зчеплення з дорогою, що особливо актуально на мокрих трасах. Кермо MG HS наповнене вагою і досить різке, хоча все ж таки хотілося б більше інформативності. Автомобіль добре слухається керма і досить маневрений, хоча при маневруванні інколи проявляється недостатня керованість.

Хоча кросовер досить швидкий, але його підвіску не можна назвати спортивною – вона більше налаштована на комфорт і легко справляється з більшістю вибоїн. Крен кузова, звичайно, присутні, проте їх не можна назвати критичними. Шумоізоляція салону досить непогана, хіба що після 110 км/год чути шини авто.

Що можна знайти у комплектаціях?

Базова комплектація MG HS COM (від 955 640 гривень) досить багата – безключовий доступ, кондиціонер, круїз-контроль, парктронік, камера, датчик світла та мультимедіа з 10,1-дюймовим тачскрином та Apple CarPlay/Android Auto, також у базовій версії є панорамний дах, підігрів сидінь та електропривід крісла водія.

Топова версія Trophy (від 1 122 840 гривень) додає віртуальний щиток приладів, спортивні шкіряні крісла, електроприводи крісла переднього пасажира та двері багажника, двозонний клімат-контроль, датчик дощу та контроль “сліпих” зон, а також атмосферну підсвітку інтер’єру та спортивний режим водіння Super Sport. Тестовий автомобіль у виконанні Trophy AWD вирізняється системою повного приводу від від BorgWarner та турбодвигуном на 2,0 літри та 228 сил.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, MG анонсує одномісний електричний гіперкар.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Tesla планує розпочати масове виробництво електричних вантажівок у наступному році

Майже 600 км за 10 хвилин: CATL представив інноваційну батарею для електромобілів із надшвидкою зарядкою