Завод компанії Tesla у Шанхаї переорієнтований на Європу.
Відправляти зібрані в Китаї електромобілі за межі Піднебесної компанії Tesla довелося з декількох причин. Одна з них – жорстка конкуренція на китайському ринку, де «підросли та зміцніли» кілька досить цікавих електромобільних брендів. Серед них Li Auto, Xpeng та Nio, які зуміли минулого місяця реалізувати практично таку ж кількість електромобілів, як Tesla.
Як пише видання Bloomberg з посиланням на квартальний фінансовий звіт американської компанії, у липні в Китаї було продано 8621 електромобілів Tesla. При цьому китайська марка Li Auto реалізувала 8589 автомобілів, всього на 32 менше, ніж американці, а місцеві стартапи Xpeng та Nio – 8040 та 7931 од. відповідно. Цікаво, що ще в червні продажі автомобілів Tesla на китайському ринку були в рази більше – 28 138 од. і всього за місяць впали на 69%.
В цілому, минулого місяця з конвеєра Gigafactory 3 у Шанхаї зійшло 32 968 автомобілів, на 0,6% менше, ніж у червні. З них 24317 одиниць відправили на експорт. Для порівняння, в червні ця цифра становила всього 5017 одиниць. Практично всі вони призначалися клієнтам з Європи. Таким чином, основним ринком збуту «шанхайських» електромобілів Tesla стають європейські країни.
При цьому компанія Ілона Маска не втрачає надії повернути лідерство на китайському ринку. Зокрема, ставку роблять на більш доступну версію кросовера Tesla Model Y, яка, судячи з офіційного анонсу виробника, коштуватиме $42 600, на 20% дешевше, ніж нинішня базова модифікація. Ця звістка призвело до того, що частина китайців, бажаючи заощадити, відклала покупку Model Y до виходу більш дешевої версії.
На думку експертів галузі, китайські конкуренти не дозволять Tesla істотно наростити продажі на місцевому ринку, Шанхайській фабриці доведеться переключитися на обслуговування зарубіжних клієнтів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla почала тестування електромобілів з “лезовими батареями” BYD.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: