in ,

Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка

Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка

Це зараз під час прогулянок Києвом вже мало кого здивує електросамокат, моноколесо або інший вид легкого персонального транспорту. А раніше все було не так. Ще кілька років тому навіть звичайний велосипедист отримував багато уваги на дорогах столиці.

Втім, сьогодні вибір, на чому їхати на роботу, не обмежується приватним автомобілем чи тролейбусом, маршруткою або метро. Ось і наш постійний читач Михайло Шуранов випробував на собі усі переваги користування електротранспортом в місті.

Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка

Далі – пряма мова.

Рухаючись бульваром Шевченка з боку Хрещатика до перехрестя з Володимирською вулицею, я здивовано спостерігав юнака, який їхав в гору на самокаті, не докладаючи до цього значних зусиль. Так чотири роки тому відбулося моє знайомство з персональним електричним транспортом. 

Згідно маркетингового принципу дифузії нових продуктів, я належу до групи ранньої адаптації (13,5% споживачів, які йдуть за інноваторами (2,5%)). Тому купив я самокат тільки наступного року та одразу ж розпочав сезон персонального електричного транспорту. 

Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка

Переваги для офісного співробітника відчув одразу. Швидко та без надлишкових зусиль (тобто без поту) долав відстані до 5 кілометрів, добираючись до міста робочих  зустрічей чи власних потреб у перерві. Їхав здебільшого по дорогам, але й по тротуару. Швидкість середня 10 – 12 км/годину. Максимальна – 25 км/год. Однією з перших робочих поїздок була на лекцію в Кабмін, і навіть просив організаторів дозволити паркування в приміщенні.

Поїздив так 2 сезони та почав приглядалися до електро велосипеда. Він працює у режимі допомоги: тобто я кручу педалі, а електродвигун допомагає. Можливий варіант і повної електротяги, але не на крутих підйомах. Придбав його цього року і тепер експлуатую два девайси.

Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка

Отже пропоную вам, шановні читачі AUTOGEEK, порівняння обох видів транспорту. Хоча я і піарник за фахом, за освітою я інженер, тому порівняння буде в таблиці. одразу скажу, що дивлюся на транспорт, як офісний клерк, що живе та працює у центрі Києва.

Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка
Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка
Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка
Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка

Висновки:

Якщо брати індивідуальний транспорт для пересування до офісу та поруч із офісом у робочих цілях то це электросамокат. Швидко, маневрено, зручно та комфортно.

Електро ровер мені зайшов для вечірніх прогулянок містом бо вдень на вулицях з ним важкувато. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка
Tesla не витримує натиску конкурентів в Китаї: електромобілі поставлятимуть до Європи

Tesla не витримує натиску конкурентів в Китаї: електромобілі поставлятимуть до Європи

Німці презентували Audi Skysphere – безпілотний електричний родстер з кузовом-гармошкою

Німці презентували Audi Skysphere – безпілотний електричний родстер з кузовом-гармошкою