in ,

Німці презентували Audi Skysphere – безпілотний електричний родстер з кузовом-гармошкою

У найближчі місяці німецька марка представить три «сферичних» концепти з електричними силовими установками.

Прем’єра першої з трьох анонсованих «небесних сфер» – Audi Skysphere – відбулася на Monterey Car Week в Пеббл-Біч (штат Каліфорнія, США). Електрична новинка виявилася трансформуючимся родстером з двома режимами: Sports, з ручним керуванням і короткою колісною базою та Grand Touring (GT) – зі збільшеними салоном та автопілотом четвертого рівня автономності (автомобіль може самостійно пересуватися по дорогах, обладнаним необхідною інфраструктурою).

Основне завдання Audi Skysphere – демонстрація дизайну майбутніх електричних моделей марки. Над концептом трудилися фахівці дизайн-студії Audi у Малібу. Більшу частину робіт вони виконали у цифровій формі, а джерелом натхнення послужив кабріолет Horch 853 A, випущений у 1937 році в єдиному екземплярі німецькою компанією Horch.

У родстера подовжений капот, який нагадує традиційні Grand Touring. У довжину шоу-кар досягає 5190 мм, у ширину та висоту – 2000 мм, дорожній просвіт – 1240 мм. У спортивному режимі колісна база зменшується до 4940 мм, а дорожній просвіт – до 1230 мм. Важить автомобіль близько 1800 кг. Масивні 23-дюймові колісні диски рознесені максимально по кутах кузова.

Доповнюють образ короткі звіси, невеликий салон та плавно звужуючийся «хвіст». Під капотом розмістилися компоненти електроприводу, включаючи зарядний пристрій та перетворювач. Невелике багажне відділення вміщує дві сумки для гольфу.

Інтер’єр Audi Skysphere натхненний архітектурою ар-деко 1930-х років. В оздобленні використані еко-шкіра та деревина евкаліпта. Сидіння оббиті екологічно чистим мікроволокном та спроектовані таким чином, щоб забезпечити комфорт, який можна порівняти з комфортом у салоні першого класу в літаку.

В автономному режимі рульове колесо та педалі прибираються у передню панель, яка зміщується максимально вперед для більше комфорту пасажирів. Практично всю передню панель займає дисплей цифрової панелі приладів розміром 1415 х 180 мм, на який також винесено управління мультимедійною системою та всіма іншими функція автомобіля.

У рух концепт приводить один електродвигун, що розвиває 624 к.с. і 750 Нм крутного моменту. Привід – задній. Заявлений час прискорення від 0 до 100 км / год – 4,0 секунди.

Основна частина акумуляторних блоків встановлена за кабіною, додаткові – у центральному тунелі між сидіннями. Як заявили в Audi, ємність акумулятора перевищить 80 кВт•год, що забезпечить запас ходу 500 км у циклі WLTP. Також концепту дісталася остання версія адаптивної пневматичної підвіски з трьома незалежними повітряними камерами.

Друга модель «сферичної» лінійки – Grandsphere – дебютує на вересневому автосалоні у Мюнхені, де продемонструє майбутнього наступника Landjet A8. Прем’єра третьої «сфери» під назвою Urbansphere запланована на 2022 рік.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Audi збережуть фірмову решітку радіатора.

За матеріалами: Audi

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Експеримент: самокат чи велосипед – який електротранспорт зручніший для офісного клерка

Українці все частіше купують електромобілі з салону: кожний восьмий – новий