in ,

Традиції понад усе: електромобілі Audi збережуть фірмову решітку радіатора

Традиції понад усе: електромобілі Audi збережуть фірмову решітку радіатора

В Audi вирішили зберегти фірмову решітку радіатора на своїх електромобілях. Про це з посиланням на власні джерела у компанії повідомило видання MotorTrend

Більшість виробників електромобілів вважають традиційну решітку радіатора зайвим елементом і за непотрібністю замінюють закритими панелями у колір кузова і навіть зовсім прибирають, як Tesla. В Audi вирішили зберегти свою добре впізнавану решітку в якості елемента дизайну електромобілів, на виробництво яких марка повністю перейде вже з 2026 року.

У компанії вважають, що незважаючи на те, що електрична силова установка не потребує такого охолодження як двигуни внутрішнього згоряння, радіаторна решітка все одно стане в нагоді. Наприклад, для охолодження акумуляторних блоків, механічних елементів автомобіля та електронних блоків управління. Єдине, що вона не обов’язково має залишатися на звичному для нас місці. В електромобілях вона могла б зайняти місце, наприклад, у бампері.

Більш того, дизайнери Audi наполягають на тому, щоб фірмова рішітка або, як її називають у компанії, «електричне обличчя» збереглася й на майбутніх безпілотниках марки. Саме вона зробить їх пізнаваними з першого погляду. Як це виглядатиме німці продемонстрували на прикладі концепту електричного седана Audi A6 e-Tron, який дебютував у квітні цього року на автошоу у Шанхаї. Його серійна версія з’явиться вже у 2024 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, Audi готові відмовитися від ДВЗ вже у 2026 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Традиції понад усе: електромобілі Audi збережуть фірмову решітку радіатора
Honda шукає способи здешевлення електромобілів: не виключають створення альянсу

Honda шукає способи здешевлення електромобілів: не виключають створення альянсу

Британська компанія YASA Limited розробить для Mercedes-Benz новий електропривід

Британська компанія YASA Limited розробить для Mercedes-Benz новий електропривід