in

Стало відомо, які електромобілі частіше потрапляють у ДТП: опубліковано дані дослідження

У другому кварталі 2024 року середній вартість ремонту електромобілів після ДТП у США становила 5753 долари порівняно з 4806 доларами для машин з ДВЗ.

Незважаючи на нещодавнє уповільнення зростання продажів електромобілів, кількість позовів до страхових компаній про аварії за участю електромобілів у Північній Америці продовжує зростати. Незважаючи на те, що їхні кузови можуть бути менш схильні до пошкоджень, ремонт електромобілів часто коштує дорожче, ніж у випадку авто з ДВЗ.

Відповідно до останнього дослідження, у другому кварталі 2024 року заявки на придатні для ремонту авто на електротязі зросли на 2,5 відсотка в США та на 3,95 відсотка в Канаді. Це зростання відбулося, незважаючи на уповільнення продажів.

Зазначається, що середній рівень претензій щодо придатних для ремонту електромобілів у другому кварталі 2024 року становив 5753 долари в США та 6534 канадські долари в Канаді проти 4806 доларів у США та 4958 канадських доларів у Канаді для машин з ДВЗ.

Що стосується марок і моделей, Tesla Model 3 і Model Y лідирують за частотою позовів серед електромобілів як у США, так і в Канаді, на них припадає більше половини всіх випадків. Це не дивно, враховуючи їх величезну кількість на дорозі, що, природно, збільшує їхню ймовірність потрапити в аварії порівняно з менш поширеними електромобілями.

Іншим цікавим фактом є те, що хоча електромобілі потребують у середньому більше робочих годин на оцінку, вони рідше потребуватимуть ремонту кузова порівняно з класичними авто. Це свідчить про те, що структурна цілісність електромобілів може бути вищою, ніж у авто з ДВС, хоча для підтвердження цього припущення потрібні додаткові дані.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер від Aito потрапив у смертельну ДТП.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Porsche представила лімітовану версію електромобіля Taycan Turbo K-Edition: хто її зможе отримати

На черзі сертифікація батарей: Південна Корея суттєво посилює контроль за електромобілями