Створення економічно ефективних електромобілів — це важка робота, але Toyota працює над новими пресами та автоматизованими виробничими техніками, щоб почати заробляти на електромобілях вже до 2026 року.
Tesla вже кілька років займається впровадженням так званих “гігапресів”, які можуть створювати більші деталі та виготовляти автомобілі значно швидше, ніж раніше. Компанія Toyota нещодавно назвала Tesla Model Y, яка використовує цю технологію, “витвором мистецтва”, а тепер продемонструвала власні величезні преси в Японії.
Як повідомляє Nikkei, під час демонстрації на своєму заводі Myochi в Японії автовиробник показав процес заливання розплавленого алюмінію у прес-форму, в результаті в подальшому єдиним шматком була вироблена вся задня третина шасі електромобіля. У поточному процесі виробництва транспортних засобів для створення такої ж частини автомобіля потрібно 86 деталей, 33 кроки та кілька годин. Однак із цією новою технікою процес займає лише близько трьох хвилин.
Toyota побудувала свій перший прототип гігапресу у вересні 2022 року і з тих пір постійно його вдосконалює. Тепер він ефективніший і швидше адаптується до різних моделей транспортних засобів. Компанія все ще прагне досягти на 20 відсотків більшої продуктивності, ніж її конкуренти, використовуючи цю нову технологію. Ця інновація буде використана при виготовленні передньої та задньої частин майбутнього електромобіля, який планується запустити у 2026 році.
Toyota також прагне мінімізувати використання конвеєрних стрічок. Японський автовиробник планує використовувати той факт, що електромобілі можуть працювати в приміщенні. Частково зібрані електромобілі рухатимуться зі швидкістю 0,1 метра на секунду, щоб зустрітися з автономним роботом, який може підняти транспортний засіб і доставити його в інші приміщення заводу.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, нові акумулятори дозволять електромобілям Toyota проїжджати до 1450 км на одному заряді.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: