Протягом сорока років історії Renault Trafic було вже змінено три покоління. Кожне з них отримало власний рестайлінг, що підпорядковувався трендам тогочасності. Останнє покоління випущено у 2014 році, а у 2019-му змінено внутрішній та зовнішній дизайн. Обирати нову машину або вже б/у модель можна практично рівноцінно, адже характеристики не змінюються протягом багатьох років.
Нове оформлення
На сервісі OLX можна знайти доволі багато пропозицій від власників авто останніх років. Головною характеристикою оновленого стану машини можна зазначити великий розмір. Місткість складає 8 людей без урахування водія. Тому купити Рено Трафік можна для великої родини або комерційної діяльності. Під час змін залишилася лише одна характерна риса — хвилясті смуги з кожного боку.
Мета цього авто доволі далека від привабливого дизайну та полягає в постійній роботі без ремонту. Але перероблення цього проєкту принесло користь: оформлення виглядає естетично як для вантажного та пасажирського фургона.
Потужність та сила
Загалом всі покоління мають гарний за своїми характеристиками двигун. Для українців запропоновані моделі з потужністю 115 та 140 к. с. та обсягом у 1,6 л. Але цих характеристик вистачає для перевезення вантажів. Додаткові переваги:
- жорстка підвіска;
- тривалий хід без необхідності ремонтувати;
- збалансована робота амортизаторів і пружин.
У салоні всі почувають себе доволі комфортно, адже навіть на нерівній дорозі авто пом’якшує всі недоліки.
Комфорт водія
Сучасний перероблений салон став ідеальним для водія та пасажирів. Кут огляду майже не має перешкод, що важливо для безпеки. Також влаштовано нову інтерактивну систему з покращенням характеристик навігації. Але головна перевага всіх технологій — колаборація з іншими моделями. Тобто всі розробки було вже використано в інших серіях, що значно зменшує вартість Рено Трафік.
Таким чином, Renault Trafic стає ідеальним варіантом для власного малого бізнесу. Але також фургон зручно використовувати для перевезення великої родини.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: