in

Нові траси та надпотужні зарядки під час гонки: що варто знати про новий сезон Formula E

Новий, десятий, сезон змагань на електромобілях Formula E повертається вже цієї суботи і розпочнеться із гонки в Мехіко. Серед основних нововведень нового сезону – три нові траси та дебют нових надшвидких систем зарядки болідів під час гонки.

Formula E — це серія перегонів під егідою FIA на електричних авто з відкритими колесами. До сьогодні змагання проходили у 24 країнах і 30 містах протягом перших дев’яти сезонів, цього року додається ще 3 нові траси та 1 нова країна.

У десятому сезоні повертається швидший, легший і набагато кутастіший болід третього покоління (Gen3), який дебютував минулого сезону. Під час зимових випробувань цього сезону у Валенсії машини Gen3 виявилися більш ніж на секунду швидшими, ніж минулого року, що свідчить про те, що команди, можливо, краще вивчили нове обладнання.

Найбільшою новиною є розширення географії змагань. Новий етап проходитиме у Токіо. Цей етап стане першою гонкою серії в Японії. Гонка в Токіо проходить навколо міжнародного виставкового центру Tokyo Big Sight, поруч із Токійською затокою. Ще одна нова траса буде в Шанхаї. Раніше “Формула Е” неодноразово проводила перегони в Китаї, на трасах у Пекіні і південному курортному місті Санья.

Боліди змагань кілька раз міняли концепцію підзарядки. Спочатку пілоти зупинялися посеред гонки, щоб пересісти з однієї машини на іншу з повністю зарядженою батареєю. Перший час “Формула E” пішла за цією системою, тому що було б надто складно налаштувати підзарядку або заміну батареї під час перегонів.

Автомобілі другого покоління вирішили цю проблему, оскільки щільність батареї настільки покращилася, що заміна батареї більше не були потрібні. З тих пір боліди не потребують піт-стопів і закінчують гонку на тому ж акумуляторі та шинах, на яких вони стартували. Але враховуючи розвиток електромобілів і швидких зарядок постійного струму, “Формула E” намагається включити цю концепцію в перегони.

“Формула Е” спочатку планувала запровадити зарядну зупинку в середині перегонів разом із болідом Gen3 минулого року, але довелося відкласти плани на рік через проблеми зі створенням обладнання.

Тепер система готова до використання на окремих гонках цього року. Нова система підзарядки в середині гонки буде називатися Attack Charge і буде заряджати електромобілі від станцій потужністю до 600 кВт.

Організатори кажуть, що обов’язкова 30-секундна зупинка на зарядці в середині гонки забезпечить автомобілям близько 4 кВт*год енергії. Цю додаткову енергію можна буде використати в наступні періоди гонки, коли боліди можуть збільшити вихідну потужність до 350 кВт замість стандартних 300 кВт.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Jaguar та Nissan представили свої нові боліди для перегонів Formula E.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Працюватимуть під землею: Caterpillar представив унікальну техніку на електротязі

Зустрічайте електричний маскл-кар: Dodge Charger Daytona вперше показали публіці