Власники Rivian R1S і R1T скаржаться на передчасний знос передніх шин електромобілів. За відгуками перших покупців машин, коліс вистачає всього на 9-15 тисяч кілометрів. Це приблизно стільки ж, скільки середньостатистичний власник електромобіля в США проїжджає за рік.
У режимі Conserve Mode висота автомобіля максимально знижується для покращення аеродинаміки, а задня вісь відключається. По суті, система eAWD вимкнена, і задіюються лише два передні електродвигуни. Електричний R1T, має по одному електродвигуну на кожне колесо, які сумарно видають 415 кінських сил на передню вісь і 420 “сил” на задню.
Позашляховик R1T важить 3250 кг. Як ви можете собі уявити, такий здоровенний електромобіль, який приводиться в рух лише передніми колесами, суттєво вплине на інтенсивний знос шин.
Але це не єдина причина такого швидкого зносу. Один з власників R1T також опублікував цікаве спостереження. Коли пікап знаходиться в найнижчому положенні підвіски, колеса мають некоректний кут розвалу та сходження, що прискорює темпи зносу.
Компанія Pirelli спеціально для Rivian розробила 20-дюймові колеса Scorpion All-Terrain Plus. Виробник покришок дає гарантію на колеса у 75 000 км. Але згідно умов гарантії, шини необхідно міняти кожні 7000-9000 км, щоб забезпечити рівномірний знос.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Amazon починає експлуатацію одразу 300 електричних фургонів Rivian у Європі.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: