in

У власників Rivian великі проблеми: ремонт електромобілів затягується майже на рік

У червні 2022 року Майкл Холбрук із штату Юта придбав електричний пікап Rivian R1T Launch Edition. Він був одним із перших власників бронювання та виклав приблизно 85 000 доларів за машину. Незважаючи на три роки очікування, здавалося, що все було того варте. У період з червня 2022 року по квітень 2023 року власник проїхав приблизно 10 000 км на своєму R1T.

Але в квітні 2023 року R1T зіткнувся з несподіваним поворотом долі. Він зіткнувся з Jeep Cherokee на перехресті в штаті Юта. Cherokee врізався в переднє праве крило R1T. В результаті аварії передня права чверть електричного пікапа зазнала незначних пошкоджень.

Власник відвіз електромобіль до сертифікованого сервісу Rivian в Солт-Лейк-Сіті, щоб замінити бічну камеру та відремонтувати пошкоджену панель. Це було вісім місяців тому, і Холбрук сказав, що йому машину досі не повернули.

Після первинної оцінки кузовна майстерня виявила, що в результаті аварії був перетиснутий кабель, який з’єднує одну з камер бокового огляду. В ідеалі цю частину джгута проводів потрібно замінити, щоб камера знову запрацювала. Загалом Rivian R1T має 11 камер, забезпечуючи круговий огляд автомобіля.

Щоб замінити камеру бокового огляду, кузовному цеху довелося розібрати салон, витягнути сидіння та демонтувати панель приладів, щоб замінити весь джгут проводів. Для цього також знадобилося спеціалізоване діагностичне програмне забезпечення Rivian під назвою «Ride». За словами Холбрука, на автомайстерні не було програмного забезпечення, а механіки не були навчені його використовувати.

Холбрук сказав, що електромобіль пробув у сертифікованому центрі чотири місяці, тому що Rivian не передала необхідне програмне забезпечення. Потім його відправили в Rivian, і знадобилося ще два місяці, щоб вирішити проблему з ПЗ.

“Коли електромобіль повернувся, кузовна майстерня виявила, що Rivian не виконала ремонт належним чином і ще більше пошкодила авто. Мій автомобіль був повністю понівечений під час цього процесу, коли його двічі розбирали і двічі знову збирали”, – додав він.

Коли журналісти запитали Холбрука, чи придбає він Rivian знову, він сказав, що відчуває, що його електромобіль був “піддослідним кроликом” у всьому цьому процесі обслуговування.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електропікап Rivian R1T виграв змагання у жіночому ралі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий гібрид Toyota Prius перетворили на авто для перегонів

Половина всіх дилерських центрів Ford відмовились продавати електромобілі наступного року: у чому причина