in ,

Не такий, як заявлено: американське агентство EPA опублікувало реальний запас ходу електромобіля Hyundai Ioniq 5

Задньоприводний Hyundai Ioniq 5 Long Range зможе проїжджати на 5 км більше, ніж було заявлено виробником.

Цікаво, що Американська природоохоронна агенція (EPA) опублікувала дані про запас ходу відразу трьох версій південнокорейського електромобіля, хоча спочатку передбачалося, що на місцевому ринку новинку запропонують у двох модифікаціях. Зокрема, виробник обіцяв американцям моно- та повнопривідний Hyundai Ioniq 5 Long Range з батареєю максимальної ємності – 77,4 кВт•год.

За даними вимірів EPA, задньопривідний Ioniq 5 Long Range в американській специфікації зможе проїжджати без підзарядки 488 км проти заявлених виробником 483 км. При цьому повнопривідна двомоторна версія виявилася трохи скромнішою, ніж обіцяли – 412 км проти 433 км.

Також американці випробували базовий Ioniq 5 Standard Range із заднім приводом та батареєю на 58 кВт•год (найменша з доступних). Запас ходу такого хетчбека – 354 км.

За інформацією видання InsideEVs, для вимірювання використовувалися автомобілі зі стандартними для американської специфікації 19-дюймовими колісними дисками. Інформації про запас ходу лімітованої версії Ioniq 5 з колісними дисками діаметром 20 дюймів у агентства немає. За інформацією Hyundai, такі «п’ятірки» зможуть проїжджати 393 км без підзарядки.

Також в EPA відзначили економічність корейського електромобіля. За витратою заряду батареї йому вдалося обійти німецький Volkswagen ID.4 та американський Ford Mustang Mach-E.

Як раніше повідомляв Autogeek, у новому фільмі “Людина-павук” супергерой їздитиме на електромобілі Hyundai Ioniq 5.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Autopay для проїзду платними дорогами Польщі став доступний українцям

Електропікап Tesla Cybertruck вирішили змінити ще до початку виробництва: інсайд від Ілона Маска