in

Lucid представив унікальну стіну з екранів: як планують використовувати

Автовиробники винайшли цікаві способи вдосконалення дизайну своїх машин. Так, Nissan використовує штучний інтелект для проектування автомобілів, тоді як Mazda досі використовує столітню технологію з паперовими кресленнями, щоб виконувати основну роботу. Але каліфорнійський виробник електромобілів Lucid проектує Air та свої майбутні моделі електромобілів за допомогою цифрової стіни.

У партнерстві з Samsung у дизайнерській студії Lucid було встановлено цифрову “Стіну”, або The Wall, щоб надати дизайнерам та інженерам простір для спільної роботи для розробки своїх машин. Це стало можливим завдяки технології microLED довжиною 225 дюймів. Екран також відображає реалістичну кольорову модель у масштабі 1:1, яка дозволяє дизайнерам переглядати свою роботу разом.

Однією з областей, на яку зазвичай звертають увагу дизайнери на гігантському екрані, є аеродинаміка. Зрештою, обтічний кузов Lucid Air є його сильною стороною, авто може похвалитися коефіцієнтом лобового опору 0,197 Cd. У реальному світі чим аеродинамічніший електромобіль, тим кращим буде його запас ходу. Як згадувалося раніше, майбутні моделі також виграють від “Стіни”.

“У Lucid ми хочемо надихнути дизайнерів та інженерів на впровадження сталої ефективності з акцентом на людський досвід. Завдяки “Стіні” ми можемо підняти цю місію на нову висоту”, — сказала Дженні Ха, менеджер із зовнішнього дизайну Lucid.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний кросовер Lucid Gravity може суттєво подешевшати.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Alfa Romeo готує конкурента для електромобіля Porsche Boxster EV: перші подробиці

Продажі електромобілів у Європі зросли на 102%: які машини купували найчастіше